کد خبر : 1674253 | 26 اسفند 1398 ساعت 19:54 | 50K بازدید | 3 دیدگاه

آقای گل فعلی لیگ دسته یک

خدادادی: الگویم علی کریمی است اما استقلالیم

آقای گل امیدهای ایران در حال حاضر در باشگاه نیروی زمینی با 12 گل زده فعلا بهترین گلزن لیگ یک هم به شمار می‌رود، او آرزو دارد همراه با تیم ملی ایران روزی قهرمان آسیا شود.

خدادادی: الگویم علی کریمی است اما استقلالیم

به گزارش "ورزش سه "، علی خدادادی مهاجم تیم فوتبال نیروی زمینی در شرایطی نیم فصل را به انتها رساند که با 12 گل زده بالاتر از سایر مهاجمان لیگ یک در جایگاه نخست جدول قرار دارد. این در حالی است که سال گذشته نیز عنوان آقای گل لیگ امید ایران را به دست آورده است و حالا به دنبال تکرار این عنوان در لیگ یک است.

 

 او که از کودکی در آکادمی باشگاه ذوب‌آهن رشد پیداکرده است، آرزوهای زیادی در سر دارد که در ادامه گفتگو او با خبرنگار "ورزش سه " را می‌خوانیم.


 * اهل کجایی، چند سال داری و فوتبالت را از کجا آغاز کردی؟
من اهل اصفهان هستم و فوتبالم را از سن 6 سالگی در آکادمی فوتبال ذوب‌آهن آغاز کردم و دقیقا متولد 29 بهمن سال 1376 هستم. (23 سال)

 


*قبل از پیوستن به نیروی زمینی سابقه بازی در کدام تیم را داشتی؟
من سال گذشته در تیم فوتبال بزرگ‌سالان ذوب‌آهن اصفهان بودم اما با توجه به حضور مهاجمان آن زمان، بازی زیادی به من نمی‌رسید و با توجه به اینکه هنوز یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم ترجیح دادم از این تیم جدا شوم و به خدمت سربازی بروم که در ادامه جذب نیروی زمینی شدم.


* با توجه به نمایش قابل قبولی که ارائه دادی در نقل و انتقالات نیم فصل پیشنهادی نداشتی؟
من چون سرباز هستم طبیعتا اجازه ورود به تیمی را ندارم اما بااین‌وجود تیم ذوب‌آهن به من گفت اگر می توانی برگردد و قرارداد خوبی باتو خواهیم بست، علاوه بر این از طرف تیم های سایپا و شهر خودرو نیز پیشنهاداتی داشتم که به علت خدمت سربازی ترجیح دادم که همچنان در خدمت نیروی زمینی باشم. متاسفانه پیشنهادات هیچ وقت به طور مستقیم نبوده و همیشه پای واسطه ها در میان است.

 

1486062

 


*تصور می‌کردی باوجوداینکه گل زدن در لیگ یک تا حدی سخت است بتوانی 12 گل به ثمر برسانی؟
اگه شما اطلاع داشته باشید من سال گذشته به عنوان آقای گل امیدهای کشور دست پیدا کردم، اما کسی به آن صورت اهمیتی قائل نشد. وقتی به نیروزمینی پیوستم باید اعتراف کنم که 6 بازی اول شاید سخت ترین دوران عمرم را سپری کردم چراکه نمی توانستم برای تیمم کاری صورت بدهم. اما تا حدی شرایط زندگی ام را حرفه‌ای‌تر کردم و تمریناتم را افزایش دادم و خوشبختانه آقای روانخواه هم به من فرصت داد و توانستم اولین گلم را بزنم و بعدازآن در 8 بازی متوالی توانستم گلزنی کنم. اما صادقانه بگویم که خودم پیش‌بینی نمی‌کردم که به صدر جدول آقای گلی برسم. اما این را به‌خوبی می‌دانم که هنوز چیزی تمام نشده است و باید تلاش بیشتری انجام دهم. هنوز 8 بازی باقی‌مانده است که امیدوارم باز هم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.


*از کار کردن با امید روانخواه و نحوه کار با او چه چیزهایی فراگرفتی؟
 آقا امید همیشه به ما گوشزد می‌کند که قبل از گل خوردن و زدن، باید فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. اما این نوع تفکر نیاز به امکانات خوبی دارد که متاسفانه ما فاقد آن هستیم.


 *استقلالی هستی یا پرسپولیسی و الگوهایت در ایران و خارج کشور چه کسانی هستند؟
من استقلالی هستم و الگویم در ایران علی کریمی و در خارج کشور کریستیانو رونالدوست.


*سقف آرزوهایت تا کجاست؟
من هدفم را بالاتر از فوتبال ایران قرار داده ام و فکر می‌کنم اگر در چند سال گذشته شرایط سختی برایم پیش نمی آمد موقعیتم خیلی بهتر بود اما باز هم خدا را شکر می‌کنم. آرزو دارم که همراه با تیم ملی ایران قهرمان آسیا بشوم.


*درپایان اگر صحبتی داری...
از خدا می خواهم که سلامتی را از هیچ بنده ای نگیرد. شادی، گردش و تفریح که همه دلخوشی این مردم بود به آنها برگردد.

دیدگاه‌ها