کد خبر : 1674293 | 26 اسفند 1398 ساعت 23:24 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیتارچ:

لیورپول قهرمان شود، ما هم سقوط نکنیم!

پیتارچ، رئیس باشگاه آستون ویلا طرح جالبی برای این فصل لیگ برتر ارائه داده است.

لیورپول قهرمان شود، ما هم سقوط نکنیم!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تعویق لیگ برتر برای چند هفته، هنوز مشخص نیست چه پایانی در انتظار تیم ها خواهد بود. آستون ویلا در حال حاضر در رتبه نوزدهم قرار داشته و در آستانه سقوط است، اما رئیس این باشگاه درخواست کرد که جام قهرمانی را به لیورپول دهند و هیچی تیمی نیز سقوط نکند.

 

1483876

 

پیتارچ گفت: "ما در آستون ویلا شروع به فکر کردن در مورد این موضوع می کنیم. اگر اوج کرونا در ماه می اتفاق بیفتد، هیچ کس در شرایطی که بازیکنان، مربیان و پرسنل گروه های بهداشتی این باشگاه هر روز باید کار کنند، به فکر ادامه رقابت ها نیست.

 

باشگاه هایی وجود دارند که از سر گیری این رقابت ها از 30 ژوئن را منطقی نمی دانند. معقول ترین راه حل که در ذهن همه است این بوده که روند برگزاری لیگ متوقف شود، هیچ تیمی سقوط نکند. بزرگترین بحث در مورد تعیین تیم های صعود کننده به اروپا، رتبه تیم ها در فصل گذشته یا رتبه فعلی آنها در این فصل است."

 

رئیس آستون ویلا همچنین با بیان اینکه که با توجه به اینکه تیم یورگن کلوپ 25 امتیاز جلوتر از نزدیکترین رقیبش منچسترسیتی قرار داشته و باید به لیورپول جام قهرمانی داده شود، افزود: "البته این یک نظر شخصی است."

 

 

دیدگاه‌ها