کد خبر : 1674337 | 27 اسفند 1398 ساعت 13:47 | 96.5K بازدید | 4 دیدگاه

ایلکای گوندوگان؛

رونالدو جزء سه فوتبالیست برتر دنیا هم نیست

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، لیونل مسی را فوتبالیست بهتری از رونالدو می‌داند و معتقد است رونالدو امروز در بین سه فوتبالیست برتر دنیا هم جایی ندارد.

رونالدو جزء سه فوتبالیست برتر دنیا هم نیست

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی و ترک‌تبار منچسترسیتی لیونل مسی را فوتبالیست بهتری از رونالدو دانسته و می‌گوید کریستیانو این روزها حتی جزء سه فوتبالیست برتر دنیا هم نیست. گوندوگان سه فوتبالیست برتر دنیا در حال حاضر را به ترتیب لیونل مسی، کوین دی‌بروین و کیلیان امباپه معرفی می‌کند.

 

1486173

 

گوندوگان با انتشار یک توییت سه فوتبالیست برتر دنیا در حال حاضر از دید خود را اعلام کرده و خبرساز شده است.

 

1486174

 

مسی و رونالدو سال ها است که در تلاش برای ایستادن بر قله فوتبال دنیا در یک رقابت سخت و فشرده با هم درگیر هستند. با اینکه تا چندی پیش هر دوی آنها پنج بار فاتح توپ طلا شده بودند ولی مسی در ماه‌های اخیر موفق شد برای ششمین بار توپ طلا را فتح کرده و از این نظر از کریستیانو پیشی بگیرد. با اینکه دو ستاره بزرگ فوتبال دنیا کم کم به سال های پایانی دوران ورزشی خود نزدیک می‌شوند ولی هنوز هیچ نشانه‌ای از خستگی در ساق‌هایشان مشاهده نمی‌شود.

 

1486172

 

ایلکای گوندوگان که در یک پرسش و پاسخ توییتری شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره آینده لروی سانه دیگر ستاره آلمانی منچسترسیتی و احتمال بالای پیوستنش به بایرن مونیخ گفت:" اگر لروی سانه سال های سال هم‌تیمی من بماند خیلی هم خوشحال خواهم شد ولی باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد".

 

 

دیدگاه‌ها