کد خبر : 1674354 | 27 اسفند 1398 ساعت 14:18 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر

شش بازیکن در فهرست خروج تابستانی آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال شش بازیکن را در فهرست فروش خود برای انتقالات تابستانی گذاشته است.

شش بازیکن در فهرست خروج تابستانی آرسنال

به گزارش"ورزش سه"، میکل آرتتا از میانه های فصل بود که هدایت آرسنال را بر عهده گرفت و جانشین اونای امری شد. آرتتا البته که چاره ای جز قبول مجموعه فعلی آرسنال نداشت و با همین بازیکنان باید کار را به اتمام برساند. هدف اول او کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و در غیر این صورت سهمیه لیگ اروپا، حداقل انتظار هواداران خواهد بود.

توپچی ها با هدایت آرتتا فعلا در رده نهم قرار دارند ولی فاصله شان با تیم پنجم(یونایتد) تنها 5 امتیاز است و باید توجه داشت که یک بازی کمتر نیز نسبت به یونایتد دارند.

 

 

1485745

 

 

طبق ادعای میرر، آرتتا قصد یک خانه تکانی اساسی برای فصل بعد را دارد و البته کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا عدم کسب آن، در این میان فاکتور مهمی خواهد بود. این نشریه فاش کرده است که سرمربی اسپانیایی شش بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته و مخالفتی با جدایی شان نخواهد داشت.

 

 

1478687

 

 

پیر امریک اوبامیانگ، مسوت اوزیل، میتلند نایلز، گندوزی، هنریک مخیتاریان و سوکراتیس بازیکنانی هستند که می توانند تابستان راهی تیمی دیگر شوند. در این بین مخیتاریان به صورت قرضی برای رم بازی می کند و احتمالا در همین تیم ماندنی خواهد شد.

حضور اوبامیانگ بهترین گلزن دو سال اخیر توپچی ها در این فهرست نیز عجیب است اما ستاره گابنی خود مایل به جدایی است و اگر آرسنال سهمیه را کسب نکند، به طور حتم راهی تیمی دیگر می شود و آرتتا با علم به این موضوع، قصد مخالفت با جدایی او را ندارد.

 

 

1486141

دیدگاه‌ها