کد خبر : 1674397 | 27 اسفند 1398 ساعت 20:29 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتری ها؛ رقیب بارسلونا برای خرید لائوتارو

لائوتارو مارتینز، ستاره جوان اینتر مورد توجه تیم های بزرگ لیگ برتری قرار گرفته است.

لیگ برتری ها؛ رقیب بارسلونا برای خرید لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، درخشش لائوتارو مارتینز در فصل جاری باعث شده بسیاری از تیم های نامدار اروپا به دنبال خرید این مهاجم گلزن در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشند و اینتر کار دشواری برای حفظ این مهاجم 22 ساله و آرژانتینی خواهد داشت.

 

1486244

 

نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد منچسترسیتی و چلسی قصد دارند در تابستان پیش رو برای خرید لائوتارو مارتینز وارد عمل شوند. با توجه به افزایش سن سرخیو آگوئرو، سیتیزن ها به دنبال جذب یک مهاجم جانشین در دراز مدت برای بهترین گلزن تاریخ باشگاه خود هستند و از نظر پپ گواردیولا، لائوتارو مارتینز می تواند بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی این بازیکن در آینده باشد.

 

همچنین چلسی نیز با توجه به مصدومت تامی آبراهام در هفته های اخیر از داشتن یک مهاجم طراز اول و گلزن محروم بوده و می خواهد لائوتارو مارتینز را در تابستان جذب کند. تا دو هفته ابتدایی فصل تابستان، بند 111 میلیون یورویی قرارداد این بازیکن با اینتر فعال خواهد بود و مشتریان لائوتارو می توانند برای خرید او اقدام کنند.

 

این در حالیست که در حال حاضر به نظر می رسد بارسلونا از بیشترین شانس برای جذب لائوتارو مارتینز برخوردار باشد. آبی اناری ها مدت هاست برای خرید این ستاره آرژانتینی برنامه ریزی کردند و جلوتر از دیگر رقبا از جمله همین دو باشگاه انگلیسی و البته رئال مادرید، بخت خوبی برای توافق با لائوتارو مارتینز دارند.

دیدگاه‌ها