کد خبر : 1674411 | 27 اسفند 1398 ساعت 22:04 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرتورو ویدال؛ کلید انتقال لائوتارو به بارسلونا

هنوز هم احتمال انتقال آرتورو ویدال در تابستان پیش رو به اینتر وجود دارد.

آرتورو ویدال؛ کلید انتقال لائوتارو به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای تعطیلات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اخبار نقل و انتقال های احتمالی در تابستان داغ تر از همیشه دنبال می شود. به نظر می رسد آرتورو ویدال بخش مهمی از انتقال احتمالی لائوتارو مارتینز به بارسلونا خواهد بود. اینترمیلان علاقه دارد که هافبک شیلیایی دوباره به سری آ بازگردد و بارسلونا این علاقه را بهترین فرصت برای دستیابی به توافق برای خرید گلزن نراتزوری می داند.

 

1467790

 

آنتونیو کونته پس از خرید ویدال از بایرلورکوزن در دوران حضور روی نیمکت بیانکونری، به او کمک کرد تا در یوونتوس به اوج خود برسد. زیر نظر کونته، ویدال دوران درخشانی در سری آ داشته و سه بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد. سرمربی فعلی اینتر در فصل زمستان نیز تلاش زیادی برای جذب ویدال داشت و اگرچه این بازیکن در تابستان پیش رو 33 ساله خواهد شد، اما هنوز هم در برنامه های کونته نام او جای دارد.

 

بارسلونا نیز قصد دارد برای خرید لائوتارو مارتینز از ویدال استفاده کرده و رقمی بین 20 الی 25 میلیون یورو از قرارداد احتمالی مهاجم جوان اینتر را اینگونه کاهش دهد. بارسا احتمال برای خرید لائوتارو باید بند آزادسازی 111 میلیون یورویی او را به باشگاه اینتر پرداخت کند و با حضور ویدال در این قرارداد، شرایط مالی برای بارسلونا بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها