کد خبر : 1674427 | 27 اسفند 1398 ساعت 23:44 | 38.2K بازدید | 1 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

من هنوز هم به ژوزه مورینیو ایمان دارم

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق تاتنهام معتقد است که باید به ژوزه مورینیو در این تیم زمان بیشتری داده شود.

من هنوز هم به ژوزه مورینیو ایمان دارم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو انتخاب شد و کار خود را با تاتنهام آغاز کرد. با این وجود بعد از گذشت حدود چهار ماه اوضاع برای مرد پرتغالی خوب پیش نرفته است.

 

تاتنهام اخیراً در لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین برابر لایپزیش از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین نتایج نه چندان خوب این تیم لندنی در لیگ برتر نیز باعث شده که شانس آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده بسیار کم باشد.

 

با وجود تمام انتقاداتی که به ژوزه مورینیو وارد می شود اما ستاره سابق این تیم یعنی دیمیتار برباتوف معتقد است که باید به او زمان بیشتری داده شود. برباتوف در این باره گفت: "عملکرد تاتنهام مقابل لایپزیش اصلا خوب نبود. به عنوان یک هوادار تاتنهام، تماشای آن بازی برایم بسیار دشوار بود. اما آیا کسانی هستند که بگویند مورینیو باید تنها بعد از چهار ماه اخراج شود؟

 

نیاز به ترسیدن نیست. تعلیق رقابت های لیگ برتر می تواند فرصت خوبی برای مورینیو باشد تا بتواند دوباره به تاکتیک‌های خود فکر کند و همچنین بازیکنان نیز از مصدومیت برگردند."

 

برباتوف در ادامه‌ گفت: " من فکر می‌کنم که مورینیو انتخاب خوبی برای جایگزینی مائوریسیو پوچتینو بوده است. من هنوز هم به این مرد پرتغالی ایمان دارم و معتقدم که هر مربی شایسته این است که حداقل یک فصل کامل به او فرصت داده شود. مورینیو را باید فصل بعد قضاوت کرد."

دیدگاه‌ها