کد خبر : 1674514 | 28 اسفند 1398 ساعت 19:31 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

چیزهای مهم تری از فوتبال وجود دارد؛

اعتراف جالب کلوپ در مورد دوران ورزشی اش!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد رابطه عمیقش با بازیکنان صحبت کرد.

اعتراف جالب کلوپ در مورد دوران ورزشی اش!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه مصاحبه بازیکنان تیم های تحت هدایت یورگن کلوپ نشان می دهد آنها با این سرمربی آلمانی و موفق رابطه ای بسیار خوب و دوستانه داشته و به دنبال سربلند کردن او هستند. حالا یورگن کلوپ در مصاحبه ای با پادکست The Duffle Bag، در مورد نقش آفرینی در روزهایی که در مستطیل سبز حضور داشته و البته دلایل برقراری این ارتباط صمیمی با بازیکنانش توضیحاتی ارائه داده است.

 

1486391

 

یورگن کلوپ گفت: "من به بازیکنان اعتماد دارم. من به آنها و همه اعضای کادر فنی ایمان زیادی دارم. و این آسان است زیرا آنها انسانهای شگفت انگیزی بوده و مهارت فراوانی دارند. بنابراین اکنون ما باید مطمئن شویم که همه ما در لحظه مقرر عملکرد صحیحی داشته و در جهت درست حرکت می کنیم.

 

اما این فوتبال است. این یک بازی است. بنابراین در واقع این چندان جدی نیست، بلکه فقط یک بازی است. موارد مهمتری در زندگی وجود دارد. بنابراین سعی کنید کمی بی پروا بوده و در صورت امکان از آن لذت ببرید."

 

کلوپ در دوران پس از بازی به یک سرمربی بزرگ در دنیای فوتبال تبدیل شده، اما او اولین کسی بوده که اعتراف می کند که در زمین، بازیکن بزرگی نبوده است.

 

کلوپ در ادامه گفت: "دوران حضور در مستطیل سبز؟ من بازیکنی کاملا معمولی بودم. مشخص است که بازیکن خوبی نبودم. اما به دلایل مختلف بدیهی بود که همه سرمربی ها تصور می کردند من بخش مهمی از تیم هستم. من موتور تیم بودم. اگر چیزی اشتباه پیش می رفت به همه می گفتم و در صورت امکان، به آنها گوشزد می کردم که چگونه می توانیم در مورد این شرایط بهتر عمل کنیم، من حتی به عنوان بازیکن نیز چنین نقشی داشتم.

 

اما حالا من رئیس هستم. من می گویم چه کسی بازی کند، من می گویم در تمرین چه کار کنیم، من در مورد همه چیز تصمیم می گیرم. اما در خلال این تصمیمات، من می توانم دوست آنها باشم. من همیشه این موضوع را اینگونه توضیح می دهم ... من دوست بازیکنانم هستم اما بهترین دوست آنها نیستم. من کسی نیستم که همه چیز را می فهمد، اما سعی می کنم اینگونه باشم.

 

1486392

 

من وانمود نمی کنم به آنها علاقه دارم، زیرا واقعا اینگونه هستم. آنها تقریبا همه چیز در مورد من، همسرم و پسرانم می دانند ... مهم است که بدانید با چه کسی کار می کنید و مهم است که بدانید چرا آن شخص مصمم و با انگیزه است.

 

اهل کجا هستی؟ آیا شما برای درآمدزایی اینجایی که البته هدف خوبی است، یا شما اینجا آمده اید که خانواده تان را سربلند کنید، یا شما اینجا هستید که یک کشور به شما افتخار کنند چیزهای مختلف زیادی وجود دارد ... فکر می کنم باید آنها را بشناسم. این باعث ایجاد رابطه می شود. آنها می توانند با من صحبت کنند و این رابطه همیشه مهم است.

 

دیدگاه‌ها