کد خبر : 1674529 | 28 اسفند 1398 ساعت 21:26 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال: رونالدوی یونایتد را بیشتر دوست داشتم

کوبو، پدیده جوان و ژاپنی رئال مادرید، که هم اکنون به صورت قرضی در مایورکا بازی می‌کند، در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

ستاره رئال: رونالدوی یونایتد را بیشتر دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، کوبو تابستان امسال از اف سی توکیو به رئال مادرید پیوست؛ در حالی که از بارسلونا هم پیشنهاد داشت. او با رئال راهی تور آمریکا شد و در چند بازی نیز به میدان رفت و خوش درخشید ولی زیدان از ابتدا گفته بود که این ژاپنی متعلق به تیم دوم رئال است و فعلا نیاز به تجربه اندوزی دارد.

 

 

1464397

 

 

کوبو به قدری در بازی های پیش فصل رئال خوب بازی کرد که رسانه های اسپانیایی معتقد بودند او قطعا شایستگی حضور در تیم اول را دارد ولی زیدان موضع خود را تغییر نداد تا در نهایت این پدیده ژاپنی به صورت قرضی راهی مایورکا شود.

 

کوبو حالا در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت آینده اش و شرایط بازگشت به مادرید می گوید: "در حال حاضر برای مایورکا بازی می‌کنم و تمرکز ما در اینجا روی باقی ماندن در رقابت های لالیگا است. در پایان فصل پیرامون این موضوع تصمیم‌گیری خواهم کرد."

 

کوبو در ادامه درباره بهترین بازیکن رئال مادرید و بعد انتخاب از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز گفت: " در ابتدای حضورم در تمرینات رئال مادرید با وجود اینکه می دانستم ایسکو چه بازیکن فوق العاده ای است اما باز هم عملکرد او من را شگفت زده کرد.

 

من رونالدوی منچستر یونایتد را بیشتر دوست داشتم و یک طرفدار پروپاقرص او در آنجا بودم. با این وجود او در رئال مادرید به گلزن فوق العاده بهتری تبدیل شد. در مورد مسی هم باید بگویم که واقعاً سبک دریبل زدن هایش را دوست دارم."

 

 

 

 

945012

دیدگاه‌ها