کد خبر : 1674593 | 29 اسفند 1398 ساعت 14:23 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

باارزش ترین ستاره های ژرژ مندس؛ رونالدو در رده دوم!

کریستیانو رونالدو در بین بازیکنانی که مدیریت برنامه های شان بر عهده ژرژ مندس است، در رده دوم با ارزش ترین ها قرار دارد.

باارزش ترین ستاره های ژرژ مندس؛ رونالدو در رده دوم!

به گزارش "ورزش سه"، امروز وبسایت ترانسفرمارکت جدیدترین فهرست بازیکنان بر اساس ارزش گذاری را اعلام کرد که در آن کیلیان امباپه، رحیم استرلینگ و نیمار در رده های اول تا سوم قرار دارند.

در این رده بندی رونالدو بین 10 نفر اول قرار ندارد و مسی هم با 140 میلیون یورو هشتم است.

 

 

1485806

 

 

ارزش رونالدوی 35 ساله 75 میلیون یورو تخمین زده شده است؛ با وجود اینکه فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس هم به روند خوب گلزنی هایش ادامه داده و همچنان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا محسوب می شود.

مدیریت برنامه های رونالدو را ژرژ مندس پرتغالی برعهده دارد. او ایجنت 80 فوتبالیست است و طبق فهرست جدید ترانسفرمارکت، ارزش 32 بازیکن مندس بالاتر از 5 میلیون یورو تخمین زده شده است. در میان مربیان نیز مورینیو، نونو اسپیریتو و کارانکا کسانی هستند که مندس ایجنت شان محسوب می شود.

بیشتر موکلان او پرتغالی هستند و اکثرا نیز در لیگ انگلیس و به خصوص باشگاه وولورهمپتون توپ می زنند.

 

 

1439586

 

 

با ارزش ترین بازیکنی که مندس ایجنت او محسوب می شود، برناردو سیلوا است. ستاره پرتغالی سیتی که 100 میلیون یورو ارزش گذاری شده و پس از او رونالدو با ارزش 75 میلیون یورویی قرار دارد. در رده سوم و چهارم ادرسون مورالس گلر سیتی و فابینیو هافبک دفاعی لیورپول با ارزش 70 میلیون یورو قرار دارند.

روبن نِوِس(وولوز)، ژوائو کانسلو(یووه)، دی ماریا(پی اس جی)، خامس رودریگز(رئال)، ریکاردو پریرا(لستر) و نلسون سمدو(بارسا) نیز در رده های پنجم تا دهم قرار دارند. 
 


 

دیدگاه‌ها