کد خبر : 1674670 | 01 فروردين 1399 ساعت 14:56 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو و تمجید ویژه از ستاره آرژانتینی اینتر

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، تمجید ویژه ای از هموطن خود یعنی لائوتارو مارتینز انجام داد.

پوچتینو و تمجید ویژه از ستاره آرژانتینی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بهترین بازیکنان اینتر در فصل جاری بوده است. این ستاره آرژانتینی در ۳۱ بازی این فصل آمار ۱۶ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شده چشم باشگاه های بزرگ اروپایی و بیشتر از همه بارسا به او دوخته شود. لائوتارو همچنین به یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی آرژانتین تبدیل شده و در ۱۷ بازی ۹ گل برای کشورش به ثمر رسانده است.

 

هموطن لائوتارو مارتینز و سرمربی سابق تاتنهام حالا تمجید ویژه‌ای از این بازیکن اینتر انجام داده است. مائوریسیو پوچتینو درباره لائوتارو می‌گوید: " لائوتارو مارتینز یکی از بهترین مهاجمان دنیا است. این موضوع را نه تنها به خاطر آن چیزی که تا به اینجا انجام داده بلکه به خاطر قابلیت های فوق العاده او می گویم. اگر به دنبال نام بزرگ در باشگاه های بزرگ باشید قطعاً نام لائوتارو باید در آنجا باشد."

 

 

1484525

 

 

لائوتارو مارتینز به شدت مورد علاقه باشگاه بارسلونا است و گفته می‌شود که مذاکراتی نیز برای انتقال او به نوکمپ انجام شده است. از طرف دیگر گفته می شود که رئال مادرید، منچستر سیتی و چلسی دیگر تیم های خواهان این ستاره آرژانتینی هستند. تیم‌هایی که در صورت تمایل به جذب او ۱۱۱ میلیون یورو مبلغ بند آزاد سازی اش را به اینتر پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها