کد خبر : 1674729 | 02 فروردين 1399 ساعت 10:26 | 221.4K بازدید | 1 دیدگاه

سقوط یک فرشته؛

رونالدینیو؛ شرایطی که کسی باورش نمی شود! (عکس)

رونالدینیو امروز و در زندان 40 سالگی خود را جشن خواهد گرفت. نشریه آ.اس تیتر "سقوط یک فرشته" را برای او در نظر گرفته است.

رونالدینیو؛ شرایطی که کسی باورش نمی شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق بزریل از تاریخ ششم مارس به دلیل در اختیار داشتن و استفاده از گذرنامه های جعلی در پاراگوئه دستگیر شد، امروز در شرایطی 40 ساله می شود که زندانی است. او و برادرش به خاطر مرتکب شدن تخلفات مختلف در زندان حضور دارند و دستگیری رونالدینیو از وجود شبکه ای فاسد در پاراگوئه پرده برداشت که حالا منجر به دستگیر شدن 15 نفر دیگر متهم به فرار مالیاتی، پولشویی یا ساخت اسناد جعلی شده است.

 

از روزی که رونالدینیو دستگیر شد، دادگاه سه درخواست موقت یا حصر خانگی وکلای این ستاره برزیلی را رد کرده است. قاضی معتقد است آزادی رونالدینیو می تواند صحت تحقیقات را به خطر اندازد و به همین دلیل چنین مجوزی صادر نمی کند.

 

1483779

 

اما اگر دستگیری رونالدینیو برای مردم جهان اتفاقی غیرمنتظره بود، حداقل در برزیل چندان جای تعجب به همراه نداشت. او و برادرش سالها درگیر نبردهای مختلف حقوقی بودند. در جنوب برزیل و در جایی که خانواده رونالدینیو مشغول فعالیت اقتصادی بودند، هشت پرونده علیه او و برادرش از جمله بدهی های مالیاتی کلان تشکیل شده است. در نوامبر سال 2019، یک پرونده کلان علیه رونالدینیو و پنج شریک دیگر برای شرکت 18K Ronaldinho وجود داشت که در آن او متهم به کلاهبرداری هرمی شده است. این شرکت که وعده سود روزانه 2٪ داده و حدود 800 سرمایه گذار ادعای خسارت تقریبی 65 میلیون یورویی داشته اند. این شرکت در کمیسیون اوراق بهادار (CVM) ثبت نشده بود که این تخلف به شمار می آید.

 

این اولین بار نیست که رونالدینیو درگیر پرونده های مالی شده است. در سال 2014 نیز شرکت او به دلیل عدم وجود اعمال غیرقانونی در سیستم تعطیل شد. رونالدینیو برای چهار دادخواست جرائم زیست محیطی مجبور به پرداخت بیش از 2 میلیون یورو جریمه شد. گذرنامه او ضبط شده و 57 اموال او مسدود گشت. طبق ادعای مجله فوربس در سال 2015، دادگاه برزیل در حالی حساب رونالدینیو را بست که فقط 5 یورو موجودی  داشت.

 

به هر حال، شرایط ستاره ای که روزی با حرکات تکنیکی و البته لبخندهایش معروف بود، در حال حاضر چندان مساعد نیست و رونالدینیو تولد 40 سالگی خود را در شرایطی متفاوت و در زندان برگزار می کند.

 

1486637

دیدگاه‌ها