کد خبر : 1674801 | 02 فروردين 1399 ساعت 21:37 | 31.6K بازدید | 1 دیدگاه

انگار نه انگار که من باسابقه‌ترین بازیکن استقلال هستم

صادقی: باندبازی مرا از استقلال دور کرد

کاپیتان سابق استقلال بابت اینکه بدون بازی خداحافظی و قدردانی حضورش در این تیم مجبور به پایان دادن به دوران فوتبالی شده، همچنان ناراحت است.

صادقی: باندبازی مرا از استقلال دور کرد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال که تنها بازیکن این تیم محسوب می‌شود که سابقه دو بار حضور در جام جهانی را دارد، بابت اتفاقات و رفتاری که بعد از پایان فوتبالش در جمع آبی‌ها با او شده، گلایه‌مند است. صادقی در گفت‌وگویی که با ایلنا داشته درباره تحویل سال جدید و اتفاقات تلخ سال 98 اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرده و گفته: متاسفانه چندان سال خوبی برای مردم نبود سیل و زلزله برخی از مردم را عزادار کرد و زندگی آنها را از بین برد این اواخر هم که این بیماری کرونا شب عیدی مردم کشورمان را درگیر خود کرده است.

 

وی با کنایه نسبت به مشکلاتی که دوران حضورش در استقلال با بدهی مالیاتی‌اش همراه شده، گفته: اگر پول بادآورده‌ای داشتم مطمئنا اولین کاری که می‌کردم این بود که بدهی و مالیاتم را بدهم. خدا را شکر چون رفقای ما هستند تا حالا بنده را به زندان ننداخته‌اند. جاهای که در زندگی تحت فشار هستم دوست داشتم جای آدم‌های بیخیال باشم.

 

کاپیتان سابق استقلال درباره دوران کودکی خود نیز با اشاره به روزهای سختی که پشت سر گذاشته گفت: کسی که در قرچک ورامین بزرگ شده است قطعا سختی بسیاری کشیده است مخصوصا که زمان جنگ بود با صدای آژیر سریع می‌ترسیدیم، ما در خانه خود آب شیرین نداشتیم مجبور بودیم خریداری کنیم، گاز نداشتیم نفت را باید خریداری و انبار می‌کردیم.

 

وی ادامه داد: دوران کودکی ما تلویزیون‌ها سیاه و سفید بودند باز با این حال من اهل تلویزیون نبودم. صبح تا ظهر مدرسه بودیم و بعد از ظهر هم فوتبال بازی می‌کردیم بعد دعوا می‌کردیم شب با کتک مادر سیر می‌شدیم و از ترس پدر می‌خوابیدیم. تا دل‌تان بخواهد از مادرم کتک خوردم و جای سیم دو شاخه ضبط همیشه روی تن ما بود!

 

مدافع سابق استقلال با اشاره به اینکه رفقای پرسپولیسی زیادی دارد گفت: اگر بخواهم کسانی را برای رفتن به رستوران یا تفریح انتخاب کنم ترجیحا دوست دارم با کسی بروم که استقلالی باشد. اما شاید باورتان نشود بالای ۹۰ درصد دوستان من پرسپولیسی هستند، البته دوستم دارند و زیاد وارد کل کل نمی‌شوند چون می‌دانند پوست تک تک آنها را می‌کنم.

 

بعد از دوران فوتبالی، صادقی اکنون در بیزینس دیگری مشغول شده و مدعی است که هنوز آمادگی حضور در عرصه مربیگری را به دست نیاورده است: دوست دارم مربی شوم ولی هنوز آمادگیش را ندارم بنابراین فعلا به آن فکر نمی‌کنم. الان از شغلی که دارم راضی هستم. نتورک مارکتینگ ۸ سالی هست که به صورت قانونی زیر نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت وارد ایران شده است و روند رو به رشدی را بین مردم دارد طی می‌کند و من هم از آن راضی هستم.

 

آخرین بخش صحبت‌های صادقی درباره گلایه‌اش بابت روزهایی پایانی حضورش در استقلال است: خیلی آرزو دارم که به آنها نرسیده‌ام، همیشه دنبال آرامش بودم ولی متاسفانه آرامشی که در خانواده دنبال آن بودم هرگز برایم به وجود نیامد، جنگی که برای اسمم کرده بودیم را خیلی ها زیر سوال بردند. با کارهای خودشان، با زیرآب زدن با دنبال بازوبند کاپیتانی بودن و چهره خوبی از من نشان ندادند. امیرحسین صادقی دوسال تمام بیرون از فوتبال، بی سروصدا بدون اینکه کسی خبر داشته باشد زندگی کرد ولی باز برای اسم استقلال و هوادار می‌جنگد. هواداری که به راحتی او را فراموش کرد انگار نه انگار که باسابقه ترین بازیکن تیم‌شان تنها یک اسم دارد که آن‌هم امیرحسین صادقی است. ۱۵ سال برای این تیم بازی کرده‌ام، ۵ قهرمانی دارم و تنها بازیکن استقلال هستم که از این تیم دو بار به جام‌جهانی رفته‌ام. توقع نداشتم اما خیلی مواقع به من بی‌مهری شد. هیچ کس نه از فدارسیون نه از باشگاه استقلال سراغی از من نگرفته است. حتی بسیاری از رفقای فوتبالی من نیز حالی از امیر حسین صادقی نپرسیدند. من متاسفانه قدرت لابی کردن ندارم پس همیشه باید در کناری بمانم و نظاره‌گر باشم. و در فوتبال ایران چیزی جز باند بازی و لابی وجود ندارد و همین مسائل به فوتبال ما ضربه زده است.

دیدگاه‌ها