کد خبر : 1674844 | 03 فروردين 1399 ساعت 13:41 | 69.3K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان- بارسا؛ ‌پایان راه نزدیک است(عکس)

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا مدعی شد که به احتمال فراوان آنتوان گریزمان در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد.

گریزمان- بارسا؛ ‌پایان راه نزدیک است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در تابستان سال ۲۰۱۸ تا آستانه انتقال به بارسلونا پیش رفت اما در یک اقدام بحث برانگیز تصمیم گرفت که قرارداد خود را با باشگاه اتلتیکومادرید تمدید کند؛ موضوعی که باعث شد بسیاری آینده گریزمان را برای مدتی طولانی در تیم مادریدی ببیند.

 

 

1478264

 

 

با این وجود اما تنها یک سال بعد ستاره فرانسوی ساز جدایی کوک کرد و خواستار پیوستن به بارسلونا شد؛ انتقالی که نهایتاً پس از کش و قوس‌های فراوان در تابستان رنگ واقعیت گرفت و آنتوان گریزمان با قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو راهی بلوگرانا شد.

 

ستاره فرانسوی که با امیدهای فراوان راهی بارسا شده بود، نتوانسته تا به اینجا انتظارات هواداران را به طور کامل بر آورده کند. او در ۲۶ بازی لالیگایی این فصل آمار ۸ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده اما به نظر می‌رسد که انتظارات نوکمپ از او بیشتر بوده است.

 

حالا نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به احتمال جدایی ستاره ۲۹ ساله از بارسا اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "گریزمان در نقل و انتقالات" به این موضوع اشاره کرده است. همچنین در گزارش روی جلد این نشریه آمده است: " بارسلونا می تواند با فروش این ستاره فرانسوی نیازهای مالی خود را برطرف کند."

 

 

1486781

 


اسپورت همچنین احتمال ماندن گریزمان در بارسا و یا انتقال قرضی او به یک تیم دیگر را نیز رد نکرده است.

دیدگاه‌ها