کد خبر : 1674862 | 03 فروردين 1399 ساعت 16:23 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

برای شکست رئال با رونالدو، به دو گل نیاز داشتید

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است که نبود کریستیانو رونالدو یک فقدان بزرگ برای این تیم به حساب می‌‌آید.

برای شکست رئال با رونالدو، به دو گل نیاز داشتید

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از گذراندن ۹ فصل فوق العاده در رئال مادرید و به دست آوردن تمام افتخارات ممکن، نهایتاً در سال ۲۰۱۸ تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و به یوونتوس پیوست تا کشور ایتالیا را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرده باشد.

رئال مادرید بعد از جدایی کریستیانو رونالدو سعی کرد که جای خالی او را با تلفیقی از ستاره ها و بازیکنان جوان پر کند اما پر افتخار ترین باشگاه اروپا هنوز نتوانسته برای فوق ستاره پرتغالی جانشین به حقی پیدا کند.

 

سرمربی سابق رئال مادرید حالا درباره فقدان کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرده است. فابیو کاپلو در این‌باره گفت: " من به عنوان مفسر تلویزیون همیشه می گفتم اگر می خواهید مادرید را شکست دهید ، باید حداقل دو گل بزنید زیرا می دانستید که مطمئناً کریستیانو حداقل یک گل برای آن ها به ثمر خواهد رساند. همین مسئله در مورد بارسا با لیونل مسی نیز صدق می کند.

 

 

1464079

 

 

لازم است تغییرات ایجاد شود ، اما با احتیاط. شما باید با بازیکنانی قرارداد امضا کنید که با دیگران متفاوت هستند زیرا وقتی پیراهن مادرید یا بارسا را ​​می پوشید ، این موضوع می تواند بار سنگینی روی شانه های شما بگذارد. اگر کیفیت زیادی ندارید ، نمی توانید این کار را انجام دهید و خودتان را گم خواهید کرد."

دیدگاه‌ها