کد خبر : 1674931 | 04 فروردين 1399 ساعت 13:05 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه الاهلی از بحران مالی فرار می کند؟

راهکار رقیب استقلال برای فرار از ویروس کرونا

رقیب سعودی استقلال ایران در ACL در اقدامی جالب برای فرار از ویروس کرونا تمامی امکانات و زیرساخت های خود را بسیج کرد.

راهکار رقیب استقلال برای فرار از ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاهلی عربستان این روزها تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا تدابیری شدید برای مقابله با این بحران بزرگ در دستور کار قرارداد. بنا به نوشته رسانه های جده سران این باشگاه تمامی امکانات و زیرساخت های خود را برای مهار این ویروس بسیج کردند و طبق توافقی با مرکزی بهداشتی در جده،  اقدام به ضدعفونی کردن ورزشگاه اختصاصی و کمپ تمرینی باشگاه نمودند.


خبر دیگر مربوط به تمهیدات جدید مدیریت الاهلی برای عبور از بحران مالی در کنار بحران ویروس کرونا است. الاهلی که سال بسیار دشواری از نظر مالی را تجربه کرد و بیش از 10 تا 12 میلیون دلار برای پرداخت مطالبات به بازیکنان خارجی و داخلی و همین طور مربیانی که برکنار کرد، از حساب خود خارج کرد حالا با مدیریت جدید در صدد راهکاری  برای مدیریت این بحران و پرداخت های سر موعد به اعضای خود است.


تعطیلی تمرینات این تیم باعث شد تا به توصیه سرمربی صرب جدید باشگاه، مدیریت الاهلی طبق توافق با پیمانکاری اروپایی اقدام به تعویض چمن کمپ و ورزشگاه محل تمرینات خود برای کم کردن درصد آسیب دیدگی مهره های کلیدی بگیرد چون براساس گزارشی که به سرمربی الاهلی ارائه شد بسیاری از مصدومیت ها به خاطر کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه محمد عبدا.. فیصل است.

دیدگاه‌ها