کد خبر : 1674954 | 04 فروردين 1399 ساعت 15:20 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

شب عید من پوشالی بود

قلیچ: برای قلعه‌نویی زیر و رو زیاد کشیده بودم

دروازه بان سابق پرسپولیس با استوری ها و پست های اینستاگرامی یکی از چهره های مورد توجه فضای مجازی است.

قلیچ: برای قلعه‌نویی زیر و رو زیاد کشیده بودم

 

به گزارش«ورزش سه» وحید قلیچ که پست های اینستاگرامی اش هر بار به یک موضوع می پردازد و خیلی از مواقع هم پست هایش جنجالی می شوند ، اینروزها تلاش دارد تا برای یک فرد بیمار کمک جمع کند.

او پیراهن علیرضا بیرانوند و مهرداد عبدی دروازه بان و گلزن پرسپولیس در دربی را گرفت و به حراج گذاشت اما این پیراهن ها تا امروز فروش نرفته اند و این باعث شد تا قلیچ در این رابطه نیز یک استوری منتشر کند.

او در این پست گلایه های هم از علیرضا بیرانوند داشت. با دروازه بان سابق پرسپولیس در این رابطه صحبت کردیم و او گفت:«من امروز عصر حتما به خانه آن فرد بیمار می روم و یک پست از آنجا می گذارم. امیدوارم بتوانم امروز کاری بکنم.»


او افزود:«این شتری است که در خانه هرکسی می خوابد و اگر الان کمک نکنیم پس کی باید این کار را انجام بدهیم.» او گفت:« شب عید امسال من پوشالی بود...واقعا پوشالی بود...ولی یکی به من حال داد ، کسی که فرد صاحب نامی در فوتبال ایران است و از من خواهش کرد که اسمش را نیاورم. من هم باید اگر کمکی می توانم انجام بدهم.»


قلیچ همچنین در رابطه با برخی کامنت ها که برای او آمده و این مسأله را مطرح کردند که او می خواهد پول فروش پیراهن را خودش بردارد گفت:«عصر به خاطر همین مسأله می روم به خانه آن فرد.من اگر در این ماجرا ذی نفع باشم مدیون همین فرد مریض هستم.درست است که اوضاع خود من بهتر از این فرد مریض نیست اما حرف زدم که کمکش می کنم و روی حرفم هستم. او به ١٠ میلیون پول نیاز دارد و الان شرایطش طوری است که با دستگاه نفس می کشد.»


او درباره بیرانوند هم گفت:«بیرانوند محبت کرد پیراهن و دستکشش را به من داد اما باید می گفت که اینها را به من داده است. الان هم هرچه زنگ می زنم و پیام می دهم جواب نمی دهد.  او به جای اینکه با سروش رفیعی و کنعانی زادگان عکس بگذارد می تواند یک کلام بگوید که این پیراهن را من به وحید قلیچ داده ام.اگر نشود خودم یک موتور دارم آنرا می‌فروشم و به این فرد بیمار کمک می کنم .»


وحید قلیچ درباره یکی از آخرین ویدیوهایش که در آن از امیر قلعه نویی حلالیت می طلبد گفت:«من قبلا خیلی برای امیر قلعه نویی زیر و رو کشیده بودم در حالی که بنده خدا بدی  در حق من نکرده بود. در واقع من هم به خاطر حرف های که به گوشم می رسید این کارها را کردم و به نوعی مقابله به مثل کردم. اما امیر قلعه نویی واقعا مرد است و مردانگی دارد و به همین خاطر هم خدا اینهمه افتخار به او داده است.»

دیدگاه‌ها