کد خبر : 1674975 | 04 فروردين 1399 ساعت 17:30 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

آچار فرانسه باواریایی ها در رادار رئال و بارسا

سوال روز در مونیخ؛ ستاره بایرن در مسیر جدایی؟

به نظر می رسد که داوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ، در مسیر جدایی از این تیم قرار گرفته است.

سوال روز در مونیخ؛ ستاره بایرن در مسیر جدایی؟

به گزارش "ورزش سه"، آیا او می ماند؟ آیا او می رود؟
این ها سوالاتی هستند که درباره آینده ستاره اتریشی بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا مطرح می‌شود. این موضوع حالا به اوج خود رسیده چرا که آلابا اخیراً مدیر برنامه‌های خود را نیز تغییر داده است.

 

آلابا که به تازگی هیچ صحبتی درباره آینده خود نکرده، مدیر برنامه هایش را به نیز به پینی زهیوی تغییر داده است. با این وجود به گفته نشریه بیلد آلمان پدر آلابا و مدیر برنامه هایش هنوز در حال مذاکره برای ادامه همکاری با بایرن‌مونیخ هستند.

 

 

1466908

 

 

اما سوال دیگری که درباره آلابا مطرح می‌شود این است که آیا او به دنبال امضای یک قرارداد جدید است؟
پاسخ این سوال هم مشخص نیست چرا که به نظر می‌رسد رئال مادرید و بارسلونا نیز به دنبال جذب این مدافع اتریشی هستند اما در حال حاضر بازار نقل و انتقالاتی به دلیل شیوع ویروس کرونا به نوعی فلج شده است.

 

آلابا اخیراً در مصاحبه‌ای پاسخ به سوالی مبنی بر ادامه فوتبالش در بایرن را اینگونه داده بود:" آینده من در بایرن؟ فکر می کنم که..."
با این وجود او در چند ماه گذشته نیز قابلیت های خود را به خوبی نشان داده است. آلابا بازیکنی است که هم در خط دفاعی و هم در پست هافبک فوق العاده عمل می کند و باید دید آیا باواریایی‌ها بعد از حدود ۱۲ سال راضی به جدایی این ستاره خود خواهند شد یا خیر؟

 

مقصد های احتمالی در صورت جدایی از بایرن

 

اگر چه این اعتقاد وجود دارد که داوید آلابا بیشتر ترجیح می‌دهد که در بایرن‌مونیخ بماند اما با این وجود احتمال جدایی او با توجه به پیشنهاد های جذابی که دارد هم دور از انتظار نخواهد بود.

 

دو غول باشگاهی اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا طی فصول اخیر گذشته علاقه خود را به جذب ستاره اتریشی بایرن مونیخ نشان داده بودند و به نظر می‌رسد که حالا نیز آنها دوباره برای جذب آلابا اقدام خواهند کرد. هر دوی این تیم‌ها با افت دفاع چپ های تخصصی خود یعنی مارسلو و یوردی آلبا روبرو شده اند؛ موضوعی که می تواند به انگیزه رئال و بارسا برای جذب ستاره اتریشی بایرن اضافه کند.

 

 

1389354

دیدگاه‌ها