کد خبر : 1674977 | 04 فروردين 1399 ساعت 17:28 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرهنگ مناسبی در ایران شکل گرفت

کوزین: کرونا بین سپاهان و پرسپولیس درگیری انداخت

سرمربی ایتالیایی شهر خودرو در مورد حضور در ایران و هم‌چنین مبارزه با ویروس کرونا سخنان جالبی مطرح کرد.

کوزین: کرونا بین سپاهان و پرسپولیس درگیری انداخت

به گزارش “ورزش سه” استفانو کوزین، مربی ایتالیایی شهر خودرو در گفت و گو‌ با رسانه‌های ایتالیایی در خصوص حضور در ایران گفت: موقعی که امارات بودم، به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را ‌پیدا کردم که سه مرتبه به ایران بروم. همیشه تحت تاثیر علاقه زیاد مردم ایران به فوتبال بودم. در همین راستا مطالعه‌ای روی تیم‌های ایرانی داشتم و شناخت پیدا کردم. ایرانی‌های مردم خیلی خوش رویی هستند که کنار آن‌ها هستم.

 

مربی شهر خودرو درباره شیوع ویروس کرونا گفت: تا آنجایی که من متوجه شدم ایرانی‌ها از یک ماه گذشته متوجه شدند که کرونا در ایران وجود دارد و همه ما موارد بهداشتی را رعایت کردیم. حتی در تمرینات و بازی‌ها با هم دست نمی‌دادیم. خیلی سریع عادت روزانه مردم عوض شد. کادر پزشکی نیز دستکش و ماسک به همه دادند. به لطف رسانه‌ها فرهنگ مبارزه با ویروس در ایران شکل گرفت. من در ایران در هتل زندگی می‌کنم. قبل از شیوع این ویروس عادت داشتم تعداد زیادی از افراد را ببینم اما بعد کرونا فقط ۲،۳ نفر بودیم و همه رعایت کردند. در رستوران هتل دیگر غذا سرو نمی‌شد و ما غذا سفارش می‌دادیم.

 

وی در پایان گفت: مقابل پرسپولیس بدون هوادار بازی کردیم اما اینگونه فوتبال معنی ندارد. در روزهای اخیر یک سری درگیری بین سپاهان و پرسپولیس در این خصوص بوده است اما همه تیم‌ها قبول کردند بدون حضور تماشاگر بازی کنند. فوتبال مقابل سلامتی هیچ اهمیتی ندارد و به همین دلیل همه چیز متوقف شد. من به صورت داوطلبانه در ایران شروع کردم و این کار را حالا در ایتالیا ادامه می‌دهم. در این مدت هم با پزشک در ارتباط بودم و همه چیز تحت کنترل است.

 

دیدگاه‌ها