کد خبر : 1674987 | 04 فروردين 1399 ساعت 18:24 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

جانِ خانواده بازیکنان در خطر است؛

لک: مگر آنتی ویروس داریم تمرین کنیم؟

دروازه‌بان ماشین‌سازی معتقد است تا پایان زمان شیوع ویروس کرونا نباید تمرینات برگزار شود.

لک: مگر آنتی ویروس داریم تمرین کنیم؟

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک درباره زمان شروع تمرینات ماشین‌سازی گفت: قرار بود از فردا(پنجم فروردین‌ماه) تمرینات ما شروع شود که با تصمیم کادر فنی و برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مجددا تمرینات ما به تعویق افتاده و نمی‌دانیم از چه روزی شروع می‌شود.

 

او ادامه داد: قطعا تمرینات تمام تیم‌ها باید تا زمانی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گوید تعطیل شود و اینکه باشگاه‌ها بخواهند به همین زودی تمرینات را شروع کنند، کار درستی نیست و کاملا به سلامتی همه ما بازیکنان و خانواده‌هایمان ضربه می‌زند.

دروازه‌بان ماشین‌سازی یادآور شد: بازیکنان ما تقریبا برای تمام شهرهای ایران هستند و اگر به تمرینات برگردند، هیچ‌کس نمی‌داند که خدایی نکرده کدام یک از آنها مبتلا به ویروس هستند و باید در تمرین و محل اقامت تیم حضور پیدا کنند. ممکن است این ویروس با انتشار به بازیکن و حتی مربیان تیم، مشکلات شدیدی به وجود آورد که جان همه را به خطر بیاندازد.

 

حامد لک یادآور شد: ما برای حفظ سلامتی ورزش می‌کنیم ولی چه کسی تضمین می‌دهد که اگر ما فردا سر تمرین رفتیم، ویروس نمی‌گیریم؟ مگر ما بازیکنان آنتی ویروس داریم؟ این حرف من و همه بازیکنان است که تا زمان رفع این ویروس، نباید تمرینات برگزار شود چون به سلامتی همه ضرر می‌رساند.

 

او تاکید کرد: اصلا خودِ ما به کنار، چه کسی می‌تواند با قاطعیت بگوید وقتی ما به تمرین رفتیم و به خانه برگشتیم، خدایی نکرده خانواده و عزیزانمان ویروس نمی‌گیرند؟ با این آمار بیماران و کشته‌ها، می‌بینیم که این ویروس با هیچ‌کس شوخی ندارد و سن و سال، ورزشکار و غیر ورزشکار هم نمی‌شناسد. از مسؤولان تمام باشگاه‌ها می‌خواهم اجازه بدهند ویروس از بین برود و بعد تمرینات را برگزار کنند.

دیدگاه‌ها