کد خبر : 1675056 | 05 فروردين 1399 ساعت 12:33 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

روایت ستاره لیورپول از وضعیت مسی بعد از حذف تلخ

جوئل ماتیپ، مدافع کامرونی لیورپول در مورد شرایط لیونل مسی بعد از شکست عجیب بارسا در آنفیلد مقابل این تیم صحبت کرد.

روایت ستاره لیورپول از وضعیت مسی بعد از حذف تلخ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی سه گله بارسا در مرحله رفت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری صعود این تیم اسپانیایی را به مرحله فینال رقابت ها قطعی تلقی می کردند. با این وجود اما در بازی برگشت یک اتفاق شگفت انگیز در آنفیلد رخ داد و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با چهار گل بارسلونا را شکست دهند و راهی فینال مسابقات شوند؛ موضوعی که باعث شد لیورپول یک بازگشت دراماتیک را رقم زده باشد و در نهایت با شکست تاتنهام در مسابقه فینال، ششمین قهرمانی خود را در اروپا کسب کند.

 

ستاره کامرونی لیورپول حالا بعد از گذشت چند ماه از آن بازی، صحبت های جالبی را درباره وضعیت روحی لیونل مسی بعد از حذف تلخ بارسا مطرح کرده است. جوئل ماتیپ گفت: " بعد از آن بازی ما به سمت هواداران رفتیم و شعار مخصوص «شما هرگز به تنهایی قدم نخواهید زد» را سر دادیم‌. این یکی از زیباترین لحظات حرفه من بوده است.

من به هیچ چیز اهمیت نمی دادم و بعد از آواز خواندن با هواداران از فرط خوشحالی روی هوا بودم."

 

 

1486997

 

 

ماتیپ در ادامه گفت: " وقتی بعد از بازی وارد اتاق تست دوپینگ شدم یک پسر افسرده را در آنجا مشاهده کردم؛ لیونل مسی. ما یکدیگر را تنها در زمین مسابقه می شناختیم و اینطور نبود که هر روز با هم در یک اتاق کوچک قهوه بخوریم. همه مشغول جشن گرفتن بودند در حالی که من در یک اتاق کوچک کنار مسی نشسته بودم."

ماتیپ درباره شوخی های یورگن کلوپ نیز صحبت های جالبی را مطرح کرد و گفت: " گاهی اوقات من تنها کسی در رختکن هستم که شوخی‌های او را متوجه می‌شود. او چیزهایی می گوید که فقط من و دستیارانش متوجه آن می شویم و می خندیم بنابراین مجبور هستم که بعضی مواقع این شوخی ها را برای سایر بازیکنان توضیح دهم."

 

 

1486998

دیدگاه‌ها