کد خبر : 1675063 | 05 فروردين 1399 ساعت 13:02 | 99.3K بازدید | 0 دیدگاه

سختی های یک خرید کهکشانی

دردسرهای رئال برای امضا با جانشین کریس رونالدو

به نظر می رسد که رئال مادرید قصد دارد هر طور که شده، در تابستان پیش رو یک مهاجم بزرگ جذب کند.

دردسرهای رئال برای امضا با جانشین کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، ارلینگ هالند، لائوتارو مارتینز و تیمو ورنر بازیکنانی هستند که بسیاری از تیم های اروپایی رویای جذب آنها را در سر دارند.

 

با وجود این که مدیر برنامه های هالند یعنی مینو رایولا، چند روز پیش در گفتگو با مارکا اعلام کرد که این بازیکن به احتمال فراوان در تابستان پیش رو دورتموند را ترک نخواهد کرد اما با این وجود مهاجم نروژی به محبوب ترین گزینه لوس بلانکوس و مدیران آن تبدیل شده است.

 

 

1474861

 

 

بعد از توقف مسابقات فوتبال در اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، حالا مباحث مربوط به نقل و انتقالات نیز به نوعی فلج شده است. با این وجود رئال مادرید متوقف نمی شود و به کار خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

 

قبل از اینکه فوتبال اروپا مجبور به توقف به دلیل ویروس کرونا شود یک تجزیه و تحلیل برای رئال مادرید وجود داشت و آن هم امضای قرارداد با یک مهاجم بزرگ بود. ستاره صربستانی یعنی لوکا یوویچ که در تابستان از فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، نتوانست انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر این احتمال وجود دارد که او در تابستان به یک تیم دیگر قرض داده شود. با این وجود احتمال این موضوع هم وجود دارد که رئال و زین الدین زیدان برای بازگرداندن شجاعت و اعتماد به نفس به این بازیکن که قبلا قابلیت های خود را نشان داده، تلاش کنند.

 

 

1466433

 

 

در مورد ماریانو اما چیزی تغییر نکرده و رئال بر این باور است که این بازیکن باید یکی پیشنهاداتی که در تابستان دریافت خواهد کرد را قبول کند و از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. اتفاقی که خواسته رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۹ نیز بود اما این جدایی به واقعیت تبدیل نشد.

 

در مورد بنزما باید گفت که او در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی دارد اما بهترین چیز این است که ستاره فرانسوی یک مهاجم گلزن در کنار خودش داشته باشد. همچنین بسیاری او را به خاطر حضور زیاد در پشت محوطه جریمه محکوم می کنند و از طرف دیگر ۳۲ ساله شدن بنزما نیاز رئال برای خرید یک مهاجم را افزایش می دهد.

 

کیلیان امباپه یکی دیگر از گزینه های مدنظر رئال مادرید است که البته به نظر می‌رسد انتقال او در مقطع کنونی غیرممکن خواهد بود. رئال معتقد است که امباپه قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نخواهد کرد اما با این وجود آوردن این فرانسوی به سانتیاگو برنابئو زودتر از سال ۲۰۲۱ امری تقریباً محال به نظر می رسد. همچنین نیمار نیز علاقه زیادی به جدایی از پی اس جی دارد اما رفتارهای او چیزی نیست که رختکن رئال بتواند آن را بپذیرد.

 

 

1481420

 

 

یکی دیگر از مشکلات رئال مادرید حضور بیش از حد بازیکنان خارجی و غیر اروپایی این تیم است. وینیسیوس جونیور، میلیتائو، رودریگو و در جدید ترین مورد رینیر از این دست بازیکنان هستند. همچنین به نظر می رسد که در پایان فصل ستاره ژاپنی یعنی کوبو هم از مایورکا به مادرید بازخواهد گشت؛ مشکلی که به نوعی رئال مجبور به حل کردن آن است.

دیدگاه‌ها