کد خبر : 1675077 | 05 فروردين 1399 ساعت 14:13 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سنگالی هدف اصلی شیاطین سرخ؛

منچستریونایتد، کولیبالی را هم دست‌نیافتنی می‌کند؟

به نظر می رسد باشگاه منچسرتریونایتد فاصله ای تا ثبت دومین رکورد مدافعین گران قیمت دنیا به نام خودش ندارد.

منچستریونایتد، کولیبالی را هم دست‌نیافتنی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه منچستریونایتد که در تابستان گذشته هری مگوایر را از لسترسیتی با مبلغ سرسام آور 90 میلیون یورو به خدمت گرفتند و در اختیار سولشر قرار دادند، حالا با دی لورنتیس مدیر باشگاه ناپولی برای جذب کالیدو کولیبالی مذاکراتشان را آغاز کرده اند و صحبت های مدیران دو باشگاه طی روزهای اخیر شتاب بیشتری هم پیدا کرده است.


در شرایطی که ویروس کرونا برگزاری مسابقات فوتبال را متوقف کرده است، فعالیت های نقل و انتقالاتی جریان دارد و از انگلیس خبر علاقه شدید منچستریونایتد به کالیدو کولیبالی سنگالی به گوش می رسد.


این مدافع 28 ساله پیش تر نیز مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار داشت ولی حالا با توجه به اینکه خود کولیبالی هم علاقمند به ایجاد تغییر در مسیر حرفه ای دوران فوتبال خود است، احتمال رخ دادن این تغییر در تابستان پیش رو بالا تخمین زده می شود.


موضوع باشگاه ناپولی اما در این زمینه محکم و تغییر ناپذیر است و دی لورنتیس فقط حاضر که مدافع مورد علاقه اش را فقط با مبلغی حدود 85 تا 90 میلیون یورو در اختیار باشگاه انگلیسی قرار داد؛ مبلغی که با توجه به خریداری کولیبالی تنها با مبلغ 8 میلیون یورو می تواند سود سرشاری برای ناپلی ها به همراه داشته باشد و از طرفی کولیبالی نیز نشان داده که به خوبی می تواند یکی از ستون های خط دفاعی منچستریونایتد لقب بگیرد و رهبر خط دفاعی این تیم باشد.

 

این ها همه در شرایطی است که شروع تمرینات در ایتالیا و ناپل با توجه به شیوع ویروس کرونا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و برای شروع مجدد تمرینات تیم نیز برنامه ای ارائه نشده است.


در مورد انتقال کولیبالی نکته جالب اینکه، دی لورنتیس پس از جذب مگوایر توسط منچستریونایتد که او را با گذر از ویرجیل فن دایک به عنوان گران قیمت ترین مدافع دنیا مطرح کرد، به مدیران باشگاه انگلیسی کنایه زده بود که اگر مگوآیر شایسته دریافت چنین مبلغی است، بی شک کولیبالی ارزش بیشتری از او دارد.
حالا به نظر می رسد پس از گذر از رکورد فن دایک توسط باشگاه منچستریونایتد، مدیران این باشگاه می خواهند دومین خرید گران قیمت میان مدافعان جهان را نیز به نام خودشان ثبت کنند.

دیدگاه‌ها