کد خبر : 1675079 | 05 فروردين 1399 ساعت 14:17 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت مربی پرتغالی از حضور خبرنگاران در فرودگاه

خورخه ژسوس سرمربی فلامینگو در سکوت کامل وارد پرتغال شد، در حالی که باوجود حضور خبرنگاران به هیچ سوالی پاسخ نداد.

عصبانیت مربی پرتغالی از حضور خبرنگاران در فرودگاه

به گزارش "ورزش سه"، خورخه ژسوس که از مربیان مطرح پرتغال به شمار می‌آید، بعد از مثبت شدن تست اولیه کرونا تبدیل به تیتر یک روزنامه های برزیلی شد اما بعدا تست دوم کرونای وی منفی شد تا وی پیش از آغاز قرنطینه در پرتغال، مثل هموطنش کارلوس کی‌روش وارد پرتغال شود. با این حال به نظر می‌رسد او که در حال حاضر در پرتغال است روز 24 آوریل (2 اردیبهشت) تمرینات را آغاز می‌کند.


ژسوس که 9 ساعت در پرواز بود، از حضور خبرنگاران در پرواز محلی راضی به نظر نمی‌رسید و از صحبت با خبرنگاران خودداری کرد. البته روزنامه ابولا در این باره نوشت: حتی خود حضور خبرنگاران در فرودگاه با وی یک کار خطرناک بوده و امکان داشته که آن ها کرونا ویروس را از ژسوس دریافت کنند. با این حال او عصبانی و ناراحت بدون توجه به خبرنگاران فرودگاه را ترک کرد و به سمت منزل رهسپار شد.

 

1487066

 

او در حالی به کشورش برگشته که از کل کادرفنی پرتغالی فلامینگو تنها یکنفر در برزیل باقی مانده است: ماریو مونترو بدنساز تیم که به توصیه وی در برزیل مانده تا تمرینات را به صورت کنترل از راه دور زیر نظر داشته باشد. با این حال سایر دستیاران این مربی پرتغالی او را در سفر به پایتخت پرتغال همراهی می کردند در حالی که هیچ  پیش بینی از بازگشتشان به برزیل وجود ندارد.

 

البته باشگاه فلامینگو تاریخ 2 hvndfiaj را برای شروع مجدد تمرینات در نظر گرفته اما در صورتی اتفاق می‌افتد که شیوع ویروس کرونا در برزیل کنترل شود.

دیدگاه‌ها