کد خبر : 1675080 | 05 فروردين 1399 ساعت 14:24 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرد سال آسیا سوژه سایت فیفا

2019 سالی عجیب و دور از انتظار بود

مرد سال آسیا و ستاره عنابی ها در راه قهرمانی قاره کهن سوژه خوبی برای سایت فیفا بود تا روند پیشرف خود و قطر را تشریح کند.

2019 سالی عجیب و دور از انتظار بود

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو سال تا میزبانی قطر از بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی جهان در رده ملی باقی مانده است، جایی که تیم ها برای اولین بار در تاریخ دور هم جمع شده در حاشیه خلیج فارس جام جهانی 2022 را به شکلی متفاوت در کشور کوچک قطر برگزار کنند.


عنابی ها که مسیر پیشرفت خود طی برنامه مدون بیست ساله را طی و سال گذشته برای اولین بار عنوان قهرمانی آسیا در جام ملت های 2019 را در امارات جشن گرفتند این روزها با اتکا به ستاره ای همچون اکرم عفیف مرد سال قاره کهن چشم به ادامه درخشش در اولین جام جهانی تاریخ خود دارند، جایی که خود عنوان میزبان را نیز یدک می کشند. اکرم عفیف به همین بهانه مهمان سایت فیفا بود تا حرف های جالبی به زبان بیاورد.


عفیف در ابتدای صحبت های خود سال 2019 را سالی فراتر از انتظار لقب داد و گفت:«ما طی برنامه ای مدون قدم به قدم جلو رفتیم و خوشحالیم مزد تلاش های خود را گرفتیم چه از حیث تیمی چه از حیث فردی که همین موفقیت ها باعث شد تا سالی استثنایی را تجربه کنم. عجیب و سخت بود بازیکنی هم در رده فردی هم در رده تیمی به این عناوین برسد اما خوشحالم با کمک هم تیمی هایم به این موفقیت رسیدم».

 

1487026


او ادامه داد:« کسب عنوان مرد سال آسیا نتیجه چند سال تلاش و تمرکز روی تمرینات بود. در این راه خانواده و دوستانم نقش بسیار پررنگی دارد چه در باشگاه چه در تیم ملی که این افتخار بزرگ نصیب من شود. امیدوارم افتخارات بیشتر و بیشتری در ادامه راه داشته باشیم».


مرد سال آسیا در ادامه پیرامون این که عنوان برترین پاسور جام ملت ها را کسب کرد، افزود:«خوشحالم عملکردم در تیم ملی این گونه مورد توجه قرار گرفت. همیشه سعی کردم در انجام وظایفی که دارم بهترین باشم و در این تورنمنت هم هماهنگی بازیکنان این لقب را برای من در پی داشت».


اکرم عفیف در بخشی دیگر پیرامون لژیونر شدن در خارج از قطر تصریح کرد:«پیشرفت فنی و ذهنی بزرگی بود و من هم از این فرصت در ابتدای کار نهایت بهره را بردم. اول راه قرار داشتم و امیدوارم در آینده ای نزدیک هم دوباره فرصت لژیونر شدن و بازی در لیگ های اروپایی نصیب من شود».


ستاره تیم ملی قطر در پایان به کوپاآمریکا و جام جهانی پیش رو در خانه اشاره و گفت:« یکسال دیگر برای آماده سازی خود برای حضور در اولین جام جهانی و میزبانی قهرمانانه از این تورنمنت فرصت داریم. به عنوان قهرمان آسیا همین طور میزبان وظیفه سنگینی به دوش داریم از همین رو حضور در کوپاآمریکا می تواند قدمی بزرگ برای ما در بالا بردن اعتماد به نفس و شخصیت تیمی مان در مقابله با تیم های بزرگ باشد که امیدوارم تلاش های مان به بار بنشیند».

 

1487027

دیدگاه‌ها