کد خبر : 1675087 | 05 فروردين 1399 ساعت 14:54 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بنزما به غیبت در ترکیب پلی استیشنی آسنسیو

کریم بنزما به غیبتش در ترکیب پلی استیشنی مارکو آسنسیو واکنش جالبی نشان داد.

واکنش بنزما به غیبت در ترکیب پلی استیشنی آسنسیو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شیوع ویروس کرونا و گسترده تر شدن آن در کشور اسپانیا مسابقات ورزشی این کشور از جمله لالیگا به حالت تعلیق درآمد. همچنین روز گذشته لالیگا اعلام کرد تاریخ قبلی مشخص شده برای از سرگیری رقابت ها اعتباری ندارد و این رقابت ها تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

 

در روزهای تعطیلی رقابت های لالیگا، مسابقات پلی استیشنی بین بازیکنان حاضر در آن برگزار شد که نهایتاً ستاره اسپانیایی رئال مادرید یعنی مارکو آسنسیو در مسابقه فینال با نتیجه ۴-۲ آرتور روبیال، بازیکن لگانس را شکست داد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت؛ رقابتی که جایزه ۱۴۰ هزار یورویی آن به کمک برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده شد.

 

 

1254534

 

 

نکته جالب درباره این رقابت های پلی استیشنی اما به ترکیب مارکو آسنسیو در مسابقه فینال برمی‌گردد؛ جایی که او از مهاجم فرانسوی کهکشانی ها یعنی کریم بنزما در ترکیب اصلی خود استفاده نکرده بود؛ موضوعی که با واکنش بنزما رو به رو شد و او در استوری اینستاگرام خود در این باره نوشت: " او حق داشت که من را در ترکیب قرار نداد چرا که فیفا من را خیلی کند ساخته است. من در واقعیت بازیکن سریع تری هستم."

 

 

 

1487050

دیدگاه‌ها