کد خبر : 1675096 | 05 فروردين 1399 ساعت 15:34 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

مدیرجاه طلب در سری B تیم می خرد

موراتی: من بودم رونالدو را به اینتر می‌آوردم

مالک پیشین باشگاه اینتر می گوید که قصد خرید مجدد این تیم و بازگشت به باشگاهی که دوران باشکوهی را با آن رقم زد را ندارد.

به گزارش" ورزش سه" در روزهایی که فوتبال ایتالیا تحت تاثیر ویروس کرونا تعطیل شده است خبرجالبی از بازگشت یکی از مهمترین چهره های مدیریتی فوتبال ایتالیا منتشر شده است. ماسیمو موراتی که از اواسط دهه نود به مدت حدود بیست سال مالک و مدیر باشگاه اینترمیلان بود اینروزها گویا به دنبال خرید یک تیم از سری B است.


در گزارشی که امروز ایلجورناله منتشر کرد ماسیمو موراتی قصد دارد باشگاه کرمونزده از باشگاه های سری B ایتالیا بخرد و دوباره به فوتبال بازگردد چرا که مدیرجاه طلب اینتر در دهه نود و ابتدای قرن 21 اینروزها دلش حسابی برای حضور در فوتبال تنگ شده است.

 

1487061


البته این در حالی است که پیش از این گفته می شد که موراتی به دنبال خرید باشگاه کالیاری است که این موضوع به سرانجام نرسید. موراتی در گفت و گویی درباره بازگشتش به فوتبال و اینکه آیا قصد خرید اینترمیلان را ندارد گفت:" نه فعلا نمی خواهم به اینتر بیایم. اما اگر من در اینتر بودم هرگز اینطوری بازیکن برای تیم نمی گرفتم و خیلی مستقیم به سراغ رونالدو می رفتم و او را به اینتر می آوردم."


موراتی که هنوز نشان می دهد جاه طلبی های بزرگی را در فوتبال دارد در حالی می خواهد بازگردد که صحبت از بازگشت سیلویو برلوسکونی مدیر و مالک سابق باشگاه میلان و نخست وزیر سابق ایتالیا به فوتبال است. برلوسکونی چندی قبل سهام باشگاه مونزا را خرید و به نظر می رسد فوتبال ایتالیا باردیگر شاهد حضور دو مدیرجاه طلب فوتبالی خواهد بود؛ مدیرانی که در دوران آن ها تیم های میلان و اینتر تبدیل به قدرت های درجه یک فوتبال ایتالیا و اروپا شدند.

دیدگاه‌ها