کد خبر : 1675097 | 05 فروردين 1399 ساعت 15:50 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

محاسبات کومان درباره زمان از سرگیری رقابت های ملی

رونالد کومان سرمربی هلند معتقد است که رقابتهای ملی می توانند از ماه سپتامبر دوباره پیگیری شود.

محاسبات کومان درباره زمان از سرگیری رقابت های ملی

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا باعث شد که مسابقات باشگاهی در سرتاسر اروپا به حالت تعلیق در بیاید. علاوه بر این رقابت های یورو ۲۰۲۰ نیز به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره سبز با یک سال تاخیر و در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

 

بازیکن سابق بارسلونا و سرمربی تیم ملی هلند یعنی رونالد کومان احتمال می دهد که رقابت های فوتبال در سطح ملی از ماه سپتامبر از سر گرفته شود. کومان باور دارد که تا آن زمان هیچ ملاقاتی با بازیکنانش در تیم ملی هلند نخواهد داشت چرا که فرصتی برای این موضوع به وجود نمی‌آید.

 

تیم ملی هلند با هدایت رونالد کومان قصد داشت در ماه مارس دو بازی دوستانه با تیم‌های آمریکا و اسپانیا برگزار کند. همچنین مقرر شده بود که لاله‌های نارنجی پیش از شروع مسابقات یورو در ماه های می و ژوئن به ترتیب داد در دو مسابقه دوستانه به مصاف یونان و ولز بروند اما این بازی ها با وجود مسائل پیش آمده برگزار نخواهد شد.

 

 

1456941

 

 

کومان به همراه سرمربی تیم ملی زنان فوتبال هلند یعنی سارینا ویگمن نامه مشترکی را برای هواداران منتشر کردند و از آنها خواستند که در برابر این ویروس صبور و متحد باشند. کومان اما روز سه شنبه در مصاحبه پیرامون از سرگیری رقابت‌های ملی نیز گفت: " من فکر می کنم تنها زمانی که رقابت‌های باشگاهی از سر گرفته شود، می‌فهمیم که آیا بازی های ملی نیز برگزار خواهد شد یا خیر. بعد از آن است که می‌توانیم به آینده فکر کنیم."

کومان امیدوار است که بتواند در آینده و در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر دوباره با بازیکنانش دیدار کند و آنها را برای حضور در میادین ملی آماده کند.

دیدگاه‌ها