کد خبر : 1675103 | 05 فروردين 1399 ساعت 16:14 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی: تمرینات پیکان فعلا تعطیل است

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به شرایط بحرانی این روزهای کشور ابراز امیدواری کرد با تمهیدات مسئولان و خودمراقبتی مردم ویروس کرونا ریشه کن شود.

گرشاسبی: تمرینات پیکان فعلا تعطیل است

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی درباره بحث تعطیلی این فصل لیگ برتر گفت: مسلما جان یک انسان مهمتر از فوتبال است و متاسفانه این روزها شاهد رشد بیماری کرونا در سطح کشور و دنیا هستیم و میبینیم این ویروس با چه سرعتی تمام جهان را به خطر انداخته و هزاران نفر دچار مصیبت شده اند و رشد این ویروس لیگ های بسیاری از کشورها به تعطیلی کشانده است.


مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه صحبت‌هایش گفت: به نظرم در این شرایط برگزاری ادامه لیگ میسر نیست و باید تاکید کنم تصمیم گیرنده ستاد کرونا خواهد بود، از طرفی خود اهالی فوتبال و خانواده‌هایشان هم نگرانی های به حقی دارند. به عنوان یک ایرانی از هموطنان درخواست میکنم توصیه های پزشکی را خیلی جدی بگیرند، یک غفلت جان چندین نفر را در معرض خطر قرار می دهد و تبعات جبران ناپذیری دارد و آثار مخرب زیادی را برای سالها به جا میگذارد، انشالله که این ویروس مخرب خیلی زود از کشورمان و تمامی دنیا برچیده شود.


مدیرعامل پیکان در خصوص زمان از سرگیری تمرینات این تیم گفت: تمرینات پیکان از حدود دو هفته قبل تعطیل است اما اطلاع دارم بازیکنان تیم در منزل یا محیط امن به صورت اختصاصی تمرین دارند، تمرینات گروهی همچنان تعطیل است تا هرگاه مسئولان صلاح دیدند لیگ آغاز شود و برنامه تمرینات از جانب کادر فنی اعلام شود. برای مجموعه باشگاه حفظ سلامت اعضای تیم در اولویت است و بخاطر احتمالات روی سلامتی آنها ریسک نکرده ایم.

دیدگاه‌ها