کد خبر : 1675110 | 05 فروردين 1399 ساعت 16:25 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

١۴ روز است در قرنطینه هستم 

فتح الله زاده تحت مراقبت شدید پزشکی

سرپرست سابق استقلال بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت این روزها در قرنطینه است تا بتواند شرایط دشوار بعد از بیماری را پشت سر بگذارد.

فتح الله زاده تحت مراقبت شدید پزشکی 

به گزارش ورزش سه، علی فتح الله بعد از بازی با گل گهر سیرجان به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد اما دو بیماری سخت باعث شد از سمت خود استعفا بدهد.

 

علی فتح الله زاده در طول یک ماه اخیر به ٢ بیماری ذات الریه و آنفولانزای شدید مبتلا شده است و چون در این مدت مقاومت بدنش افت کرده هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد تا به بیماری کرونا مبتلا نشود.

علی فتح الله زاده در شرایطی برای مخاطبان ورزش سه به مناسبت سال نو پیام ویدئویی ارسال کرد که آثار بیماری در چهره او کاملا مشخص است.


 در پیام فتح الله زاده آمده است:


*سلام عرض می کنم خدمت مردم شریف ایران. همانطور که می دانید همه ما در این روزها در خانه هستیم و دوران قرنطینه را طی می کنیم. بنده به دستور پزشکم ١۴ روز است که در خانه هستم.

*همه ما تلاش می کنیم از این بحران غم انگیز  جهانی عبور کنیم و دوباره شادابی را به زندگی مان برگردانیم. امیدوارم با ماندن در خانه به پاره شدن زنجیره این بیماری کمک کنیم.

*خوشحالم که من هم به کمپین «دست یار» که به همت هلال احمر تشکیل شده پیوستم که برای رساندن اقلام ضد عفونی کننده به دست افراد نیازمند تلاش می کند.

* امیدوارم همه مردم در کنار هم باشیم و برای شکست دادن این ویروس خطرناک در خانه بمانیم. بازهم سال نو را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

دیدگاه‌ها