کد خبر : 1675113 | 05 فروردين 1399 ساعت 16:39 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیوار بتنی برای دور زدن کروناویروس در جزیره

واکنش اشمایکل و دخیا به تمرینات ابداعی یک نوجوان

لغو تمامی فعالیت های ورزشی در پی بحران کروناویروس نتوانست عشق به فوتبال را از مردم بگیرد به خصوص از گلر نوجوان انگلیسی طرفدار لیدز.

واکنش اشمایکل و دخیا به تمرینات ابداعی یک نوجوان

به گزارش "ورزش سه"، انتشار فیلمی از تمرین منحصر به فرد گلر نوجوان انگلیسی طرفدار لیدزیونایتد توسط گلوبویونایتد به یکی از پربازدیدترین پست های روزهای اخیر رسانه های ورزشی دنیا تبدیل و بیش از دو میلیون لایک خورده و در یک روز رکورد 260 هزار بار بازتوئیت را شکست.


ناتان توبین گلر 13 ساله انگلیسی طرفدار لیدزیونایتد در روزهایی که بیماری همه گیر کروناویروس فوتبال و تمرینات ورزشی را در سراسر جهان متوقف کرده است با فداکاری و اشتیاق به تنهایی تمرین دروازه بانی خود را با کمک گرفتن از دیوار بتنی پشت سر می گذارد که انتشار لحظاتی از این تمرین در فضای بسیار کوچک توسط مادر این بازیکن عاشق فوتبال سرو صدای زیادی به راه انداخته است.

 

1487077


به نوشته گلوبویونایتد برزیل، ناتان نوجوان انگلیسی طرفدار لیدزیونایتد در روزهایی که ستاره های حرفه ای در قرنطینه خانگی تمرینات آماده سازی خود را برگزار می کنند بدون داشتن امکانات آنها اما با امید به تبدیل شدن به ستاره ای همچون این بازیکنان حرفه ای در انزوای خانگی تمرینات ابداعی جدیدی با کمک گرفتن از دیوار بتنی انجام داد که این تمرینات او با استقبال گسترده طرفداران فوتبال و تشویق های آنها همراه شد.


کمک گرفتن از دیوار بتنی آن هم در حیاط خلوت کوچک پشت منزل باعث شد تا مادر ناتان (سارجین توبین) روزنامه نگار انگلیسی برای بالا بردن روحیه و انگیزه هم سن و سال های فرزندش این فیلم کوتاه را ضبط در شبکه های مجازی پخش کند. کپشن این فیلم نیز دردناک است:"هنگامی که شما یک دروازه بان و کودک تنها در خانه هستید حتی در انزوا سعی می کنید تمرینات خود را ادامه دهید درست مثل ناتان که این شیوه تمرینی را برای خودش ابداع و انجام داد تا من تحت تاثیر روحیات مبارزه طلبی او قرار بگیرم».

 

1487076


پیتر اشمایکل دروازه بان افسانه ای دانمارک و منچستریونایتد به این ویدئو واکنش نشان داد و نوشت:« حتی یک ویروس شیطانی مثل کرونا نیز نمی تواند عشق به فوتبال را از شما بگیرد. ناتان مرد جوان بااستعدادی است که باید همین گونه کار کند». دیوید دخیا دیگر دروازه بان من یونایتد و ستاره تیم ملی اسپانیا نیز با کامنتی مدعی شد این تمرینات ابداعی را دوست داشت.


این تمرینات ابداعی اما برای ناتان توبین پیامدهای مثبت زیادی داشت تا جایی که چندین شرکت تولید کالاهای ورزشی و اکترونیکی آمادگی خود برای تجهیز حیات خانه این گلر نوجوان را اعلام کردند ضمن اینکه رسانه های انگلیسی زیادی نیز برای انجام مصاحبه انگیزشی به توبین پیام دادند.

 

1487075

وایرال شدن فیلمی که مادر نویسنده ناتان توبین منتشر کرد با واکنش چهره های بزرگ فوتبال دنیا روبرو شد از جمله بازتوئیتی که پیتر اشمایکل افسانه ای انجام داد.

دیدگاه‌ها