کد خبر : 1675121 | 05 فروردين 1399 ساعت 17:20 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیون مرفاوی ام، گل محمدی می‌تواند لژیونر شود

خلیل زاده: پولش را خارجی می‌گیرد، ما می‌شویم بی‌غیرت!

مدافع پرسپولیس می گوید برای هواداران استقلال احترام قائل است و هرگز بی احترامی ای به آنها انجام نداده است.

خلیل زاده: پولش را خارجی می‌گیرد، ما می‌شویم بی‌غیرت!

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش از سوی کارشناسان، هواداران و روزنامه نگاران به عنوان بهترین مدافع وسط سال 98 ایران انتخاب شد، امروز با حضور در این برنامه صحبت های جالبی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**انتخاب به عنوان بهترین مدافع وسط سال 98


حس خوبی است. همین که مردم به من لطف دارند، کافی است. از نظر من کاندیداهای انتخاب شده بهترین بودند. در تیم ما کنعانی زادگان و حتی محمد انصاری بودند که بهترین بودند. حسین هم می توانست در این لیست باشد و امیدوارم سال خوبی داشته باشم. 


**عید امسال حس و حال خوبی نداریم


امسال حس و حال خوبی نداریم. شرایط سختی برای مردم است. نه می شود مسافرت رفت و نه آنطور که باید تفریح کرد و جشن گرفت. البته برخی مسافرت رفتند که نباید می رفتند.امیدوارم مردم دو سه هفته تا یکماه در خانه بنشینند و استراحت کنند تا این زنجیره قطع می شود. ما اما می بینیم خیلی ها مسافرت می روند که این مساله خوب نیست. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این ویروس برود و بتوانیم زندگی مان را بکنیم.


**هیچ گوش نمی کند که در خانه بماند


یک چالش بود که انجام دادیم. من را پورعلی گنجی دعوت کرد و به خاطر این بود که مردم در خانه بمانند اما مردم گوش نمی کنند. ما همه خانواده داریم و سلامتی شان مهم است. امیدوارم مردم رعایت کنند و مراقب باشند. از پرستاران و دکترهای عزیز تشکر می کنم که زحمت می کشند. باید مراعات این دکترها و پرستارها را انجام بدهیم.


**کرونا با ازدواج شجاع آمد؟


نه، قبل از اردواج من کرونا به ایران آمد. امیدوارم بعد از ازدواج ما اتفاق های خوب بیفتد.

 

1477197


**رفیعی دیروز ازدواج کرد


سروش رفیعی دیروز تولدش بود و تبریک می گویم. امیدوارم همیشه صحیح و سالم در کنار خانواده و خانمش باشد. او دیروز زندگی جدیدی شروع کرد و امیدوارم در زندگی جدیدش موفق باشد.


**امیدوارم رکورد دایی شکسته نشود


من با آقای دایی کار نکردم. او بزرگترین فوتبالیست تاریخ ایران است. امیدوارم رکورد بهترین گلزن بودنش در دنیا هم شکسته نشود و ما بیشتر به او افتخار کنیم.


**سروش در پلی استیشن فقط کری می خواند و می بازد


ما با سروش رفیعی در پلی استیشن کری می خوانیم اما او واقعا چیز خاصی در پلی استیشن ندارد. او مدام به من می بازد و کری می خواند. امیدوارم جامی بگذارند تامردم ببینند چه کسی پلی استیشنش خوب است.
**ماجرای عکس گرفتن با جام قهرمانی


آن عکس برای تحقیر استقلالی ها نبود. اگر یک درصد هواداران دیگر تیم ها از من ناراحت می شوند، من از آنها عذرخواهی می کنم. چون فقط برای خوشحالی هواداران خودمان این کارها را می کنم. کری همیشه هست اما قصدم بی احترامی نیست و می خواهم هواداران ما شاد باشند.

 


**ترابی سال خوبی داشت


همه بازیکنان ما ارزشمند هستند اما به نظرم مهدی ترابی سال خیلی خوبی داشت. 


**همه بازیها ماندگار است


تک تک بازی هایی که برای پرسپولیس بازی کردم برایم ماندگار بوده است. پوشیدن پیراهن پرسپولیس واقعا برای من افتخاری است. 


**از علیپور انتقاد نکنید


تیمی که قهرمان می شود همه بازیکنانش بهترین هستند. البته علی علیپور خیلی کمک کرد. در صورتی که از او انتقاد زیاد می شود اما واقعا تاثیرگذار بوده است.


**رای من نوراللهی است


به نظر من همه کاندیداهای بهترین هافبک تدافعی بهترین هستند. اما نظر من احمد جان نوراللهی است و امیدوارم با ادامه این روند مهره تاثیرگذاری باشد. کمال کامیابی نیا هم با وجود مصدومیت اما خوب کار کرد. ما 3 هافبک دفاعی خوبی داریم. آن یکی ربیع خواه است که همه خوب هستند. امسال نوراللهی خوب کار کرد.


**گل محمدی می تواند خارج از کشور کار کند


من نمی خواهم از کادرفنی تعریف کنم. آقای گل محمدی در سال های گذشته واقعا نتیجه گرفته است. من با او کار نکرده بودم اما ندیدم یک مربی این قدر برای تمرینات وقت بگذارد. همه کادرفنی ما خوب هستند و امیدوارم این کادر جوان و بااستعداد به حقشان برسند. حق آنها مربیگری در خارج از ایران است.

 


**به نظر مربیان تیم ملی احترام می گذارم


تیم ملی بحثش جدا است. مربی تیم ملی نظر خودش را دارد و تصمیم می گیرد چه کسی را دعوت کند. من هم احترام می گذارم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. 


**دوست ندارم فوتبال سیدجلال تمام شود


همه بازیکنان تیم ملی رفقای ما هستند. از سیدجلال حسینی باید تشکر کنم. 3 سال است کنار او هستم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. دستش درد نکند. هرجا هست امیدوارم موفق باشد. دوست ندارم فوتبالش تمام شودچون باید ماندگار باشد.


**خارجی ای که 100 هزار دلار نمی ارزد، 500 هزار دلار می گیرد!

 

بحث من تنها تیم خودمان نیست. شما وقتی با بازیکن خارجی قرارداد می بندید قراردادش دلاری است و پول بیشتری نسبت به ایرانی می گیرد. برخی می گویند فوتبالیست ها میلیاردی پول می گیرند. وقتی شما یک میلیارد پول بگیرید می شود 60، 70 هزار دلار. این پولی نیست. اما خارجی های درجه سه که فوتبالشان تمام شده به ایران می آیند. هیچ وقت بازیکن خارجی درجه یک به ایران نمی آید. آنها با 200، 300 هزار دلار می آیند و قرارداد می بندند. بازیکنانی که 100 هزار دلار نمی ارزد. بعد هم شکایت می کند پولش را می گیرد و می رود. از طرفی معلوم نیست این وسط چقدر به چه کسی رسیده است. 


**پولش را خارجی می گیرد، ما می شویم بی غیرت!


بازیکن ایرانی پولش را نمی گیرد، شکایت کند می شود بی غیرت. می گویند بازیکن به درد نمی خورد. در فوتبال ما هم بازیکن خارجی را بیشتر از داخلی ها دوست دارند. امیدوارم بیشتر به بازیکنان داخلی نگاه کنند. ما مهاجمی داشتیم که دو بازی برایمان انجام داد و 400 هزار دلارش را کامل بازی کرد و رفت.بازیکن ایرانی حتی اگر به خارج از کشور هم برود، می شود بی غیرت!

 

1409250


**فقط در مستند قهرمانی پرسپولیس بازی می کنم


من هیچ وقت دنبال بازیگری نیستم. رشته ما فوتبال است و بعد از فوتبال هم نمی دانم چه شود. البته فکر نکنم فیلم بازی کنم. من در خودم بازیگری نمی بینم، اما حاضرم در مستند قهرمانی های پرسپولیس حضور داشته باشم.


**استقلال با فرهاد مجیدی موفق می شود


به هواداران اسنقلال سلام می کنم. استقلال می تواند با آقافرهاد موفق باشد. باید به مربیان جوان زمان بدهید تا موفق شوند. استقلال بازیکنان خوبی دارد اما بدشانسی هم وجود دارد. با این حال امیدوارم همیشه قهرمان پرسپولیس باشد. 


**فوتبالم را مدیون صمد مرفاوی هستم


به غیر از بازی خودمان در بقیه بازی ها استقلال موفق باشد. همیشه کری خوانی وجود دارد. اکثرا رفقای صمیمی مان هستند. وریا غفوری، علی کریمی و ... رفیقم هستند. فوتبالم را مدیون آقاصمد مرفاوی هستم. دست مرفاوی را می بوسم و مرسی از زحمتی که برای من کشید. با اقای قلعه نویی کار کردم و برایم زحمت کشیده است.

دیدگاه‌ها