کد خبر : 1675141 | 05 فروردين 1399 ساعت 19:50 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول: تیم دوم من بارسلونا است!

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول به بارسلونا ابراز علاقه کرده است.

ستاره لیورپول: تیم دوم من بارسلونا است!

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد یکی از بهترین مدافعان کناری فوتبال جهان محسوب می‌شود و فصل قبل یکی از عوامل اصلی حذف دراماتیک بارسلونا در استادیوم آنفیلد مقابل لیورپول بود. حالا این بازیکن مدعی شد بعد از لیورپول، بارسا تیم محبوب او به شمار می آید، اما او هیچ وقت به جدایی از مرسی سایدی ها فکر نمی کند.

 

1472550

 

ترنت الکساندر آرنولد گفت: "وقتی من کوچکتر بودم هوادار سلتیک بودم، اما اکنون به خاطر حضور استیون جرارد در رنجرز، من بی طرف هستم. باید بگویم دیگر تیم محبوب من بارسلونا است. من احساس می کنم آنها به ارزش هایی مانند لیورپول پایبند هستند.

 

احتمال بازی در لالیگا یا بوندس لیگا؟ این موضوعی نیست که من واقعا در مورد آن فکر کرده باشم. من همیشه لیورپول را دوست داشته و هوادار این تیم بوده ام. من همیشه بازیکن لیورپول بوده ام، بنابراین هیچ وقت دلیلی نداشته که در مورد این موضوع فکر کنم. من نمی توانم هر روز در اتاقم نشسته و به بازی کردن در تیم دیگری فکر کنم. در حال حاضر من بازیکن لیورپول هستم. من بیش از هر چیز این باشگاه را دوست دارم. من به هواداران، شهر و همه ابعاد این تیم علاقمندم، پس چرا به تیم دیگری فکر کنم.

 

لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو؟ از نظر من لئو مسی."

دیدگاه‌ها