کد خبر : 1675170 | 06 فروردين 1399 ساعت 10:10 | 46K بازدید | 1 دیدگاه

اتحاد بزرگان علیه سیتیزن ها؛

باورنکردنی؛ دشمنی علنی لیگ برتری ها با منچسترسیتی!

باشگاه های لیگ برتری از یوفا خواسته اند محرومیت دو ساله منچسترسیتی پابرجا بماند.

باورنکردنی؛ دشمنی علنی لیگ برتری ها با منچسترسیتی!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل و پیش از شیوع ویروس کرونا و لغو شدن مسابقات فوتبال در کشورهای اروپایی، یوفا با حکمی سنگین منچسترسیتی رابه علت تخلفات مالی و رعایت نکردن قوانین فرپلی مالی، به مدت دو سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم کرد.

 

سیتیزن ها خیلی سریع دست به کار شده و مدعی شدند با مراجعه به دادگاه عالی ورزش برای کاهش یا لغو این محرومیت اقدام خواهند کرد، اما دیلی میل اذعان داشت تیم های بالا نشین جدول لیگ برتر درخواست مشترکی را به دادگاه داوری ورزش ارسال کرده و خواسته اند محرومیت این تیم پابرجا بماند.

 

1482646

 

در واقع از 10 تیم بالای جدول لیگ برتر، به جز شفلید یونایتد و طبیعتا خود منچسترسیتی، 8 تیم دیگر شامل رقبایی چون لیورپول، منچستر یونایتد، آرسنال و چلسی چنین درخواستی داشته اند.

 

یک منبع آگاه در این خصوص به دیلی میل گفت باشگاه های دیگر معتقدند ولخرجی های هنگفت منچسترسیتی دیگر کافی است و آنها با هزینه هایی که با آن می تواند حداقل یک باشگاه دیگر را اداره کرد نتوانسته اند در لیگ قهرمانان به موفقیت دست یابند. این بدان معناست که دیگر باشگاه های لیگ برتری نیز از ولخرجی های مدیران سیتی به ستوه آمده و موفق مجازات شدن آنها هستند.

 

چندی قبل اخباری مبنی بر احتمال تخفیف یوفا با توجه به شیوع ویروس کرونا برای فصل بعد و در واقع آسان گرفتن در مورد قانون فرپلی مالی در این مقطع حساس منتشر شد، اما به نظر می رسد این تخفیف در مورد منچسترسیتی اعمال نخواهد شد.

دیدگاه‌ها