کد خبر : 1675179 | 06 فروردين 1399 ساعت 11:29 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

تکرار یک پیشنهاد؛ این‌بار از سوی فکری

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پیش از تعطیلی بازی های لیگ برتر پیشنهاد جالبی را به سازمان لیگ ارایه داده بود.

تکرار یک پیشنهاد؛ این‌بار از سوی فکری

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره گفته بود که ما مشکلی با تعطیلی بازی های لیگ برتر نداریم و به بهانه ی جان بازیکنان تا هر زمانی فدراسیون پزشکی صلاح بداند تمرین نخواهیم کرد اما از شروع تمرینات تا شروع دوباره بازی ها باید سه هفته فرصت باشد تا ما دوباره بدنسازی کنیم و برای حضور در بازی ها آماده شویم.

 

حالا این موضوع مهم به دغدغه ی محمود فکری سرمربی تیم نساجی هم تبدیل شده است. او در پاسخ به این سوال که چرا با وجود تاکید سازمان لیگ مبنی بر تعطیلی تمرینات تیم های لیگ برتری تیم او هم چنان تمرین می کند؟ می گوید: اگر قرار باشد بازی ها از 5 اردیبهشت ماه آغاز شود اکنون وقت تمرین کردن است. اگر سازمان لیگ به ما این اجازه را می دهد بعد از صدور مجوز تمرینات 6 هفته برای آماده سازی خود وقت بگذاریم تا وارد بازی ها شویم اکنون حاضریم تمرینات خود را تا هر زمانی که سازمان لیگ می گوید، تعطیل کنیم.

 

محمود فکری به این موضوع مهم هم اشاره داشت اگر قرار باشد تمرینات تا پایان فروردین ماه تعطیل باشد و به یکباره اعلام شود 5 روز دیگر آماده بازی باشید تیم ها در حضور دوباره در زمین با آسیب دیدگی بازیکنان مواجه خواهند شد و این نه تنها به ضرر بازیکنان و باشگاه ها بلکه به ضرر تیم ملی هم تمام خواهد شد چرا که خیلی از بازیکنان تیم ملی در باشگاه های داخلی توپ می زنند.

 

پیشنهاد بدنسازی بعد از شروع تمرینات اینبار از سوی محمود فکری مطرح شده و به نظر می رسد برای از بین بردن دغدغه ها و تطعیلی تمرینات تیم ها نیاز به واکنش سازمان لیگ دارند. اینکه بعد از صدور مجوز شروع تمرینات به تیم ها فرصت بدنسازی دوباره را می دهد یا اینکه با یک فورجه کوتاه از تیم ها می خواهد دوباره وارد بازی ها شوند. در این صورت باید به تیم هایی چون نساجی حق داد که با وجود شیوع ویروس کرونا در سایه رعایت مسایل بهداشتی به تمرینات خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها