کد خبر : 1675190 | 06 فروردين 1399 ساعت 12:55 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع اینتر جانشین سرخیو راموس می شود؟

میلان اشکرینار، مدافع اسلواک اینتر در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفته است.

مدافع اینتر جانشین سرخیو راموس می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان میلان اشکرینار در فصول اخیر باعث شده تیم های بزرگ اروپایی به دنبال خرید مدافع 24 ساله اینتر باشند و نشریه اسپورت مدعی شد رئال مادرید قصد دارد شرایط خرید این مدافع برای فصل بعد را بررسی کند. مدافعی که البته در بین تیم های بزرگ اروپایی مشتریان زیادی دارد.

 

1306320

 

سرخیو راموس، کاپیتان باتجربه و متعصب رئال مادرید به زودی 34 ساله خواهد شد و بعد از 15 سال حضور درخشان در این باشگاه، مدیران رئال مادرید کم کم باید به دنبال یافتن جانشینی برای راموس باشند. به نظر می رسد میلان اشکرینار گزینه مورد علاقه زین الدین زیدان بوده و رئال مادرید برای خرید او می تواند مبلغی بین 60 تا 70 میلیون یورو هزینه کند. زوح میلان اشکرینار در کنار رافائل واران می تواند سال ها خط دفاعی رئال مادرید را تضمین کند.

 

اما کهکشانی ها برای خرید این مدافع جوان کار آسانی ندارند، زیرا منچسترسیتی نیز به شدت خواهان جذب میلان اشکرینار است. پپ گواردیولا در فصل جاری مشکلات عدیده ای را به علت مصدومیت مدافعان میانی اش تجربه کرد و خرید یک مدافع مرکزی در دستور کار مدیران این تیم قرار گرفته است. این در حالیست که بسیاری از میلان اشکرینار به عنوان گزینه شماره یک بستن بازوبند اینتر در سال های آتی نام می برند و مدیران این باشگاه هرگز تمایلی به فروش او ندارند.

دیدگاه‌ها