کد خبر : 1675203 | 06 فروردين 1399 ساعت 13:52 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرداخت یک سال حقوق اضافه تر به سرمربی خارجی یا...

دردسر تعویق المپیک برای والیبال؛ کولاکوویچ می‌ماند؟

با توجه به پایان قرارداد ایگور کولاکوویچ با فدراسیون والیبال ایران در سال 2020، مشخص نیست او در المپیک روی نیمکت تیم ملی خواهد بود یا خیر.

دردسر تعویق المپیک برای والیبال؛ کولاکوویچ می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل بود که فدراسیون جهانی والیبال از به تعویق افتادن لیگ ملت های 2020 خبر داد و فدراسیون ایران هم بر همین اساس برنامه ریزی خود برای شروع اردوها را یک ماه به تاخیر انداخت.


در شرایطی که فدراسیون تصور می کرد المپیک 2020 به موقع برگزار می شود، خوش خبر از شروع اردوها از نیمه اردیبهشت خبر داد و کولاکوویچ هم خودش را آماده سفر به ایران در آن مقطع می کرد.


با توجه به اینکه قرارداد کولاکوویچ تا پایان المپیک 2020 امضا شده بود، حتی برخی این ابهام را داشتند که این مربی در لیگ ملت ها هم روی نیمکت ایران خواهد بود یا باید قرارداد جداگانه ای برای این مسابقات بین دوطرف امضا شود.


حالا که المپیک یک سال به تعویق افتاده، به نظر می رسد در چند ماه پیش رو تیم ملی والیبال هیچ مسابقه ای نخواهد داشت و کولاکوویچ تا پایان قراردادش هیچ اردویی را برگزار نخواهد کرد!


این موضوع به یک دردسر بزرگ برای فدراسیون والیبال و شخص داورزنی تبدیل شده که برای نگه داشتن کولاکوویچ باید یک سال اضافه تر به او حقوق پرداخت کنند و احتمالا قرارداد جدیدی نیز باید امضا شود.


این اتفاقات در حالی رخ می دهد که برخی پیش بینی می کردند المپیک 2020 پایان راه ایران و کولاکوویچ باشد و فدراسیون بعد از این رقابت ها سراغ مربی ایرانی برود.


حالا مشخص نیست داورزنی و همکارانش در فدراسیون والیبال با توجه به فرصت 15، 16 ماهه تا المپیک سراغ مربی جدیدی خواهند رفت یا قرارداد کولاکوویچ حداقل یک سال دیگر تمدید می شود.

دیدگاه‌ها