کد خبر : 1675212 | 06 فروردين 1399 ساعت 14:22 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق المپیک نه سود دارد نه ضرر

گرایی: دلم به هیچ وجه برای تمرین تنگ نمی‌شود

مسابقات المپیک توکیو ژاپن یک سال به تعویق افتاد و ورزشکاران فرصت خوبی برای آمادگی کامل خود در طول این یک سال و نیم دارند.

گرایی: دلم به هیچ وجه برای تمرین تنگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی گرایی کشتی‌گیر وزن 77 کیلوگرم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان2019 که در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شد، موفق به کسب سهمیه المپیک 2020توکیو شد.

 

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اما مسابقات ورزشی در جهان را با مشکل مواجه کرده است و در تصمیمی که روز گذشته توسط مسئولین برگزاری المپیک گرفته شد، این مسابقات یک سال به تعویق افتاد.

محمد علی گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت کنونی خود در شیراز گفت: با توجه به شرایط نمی‌شود که به بیرون برویم و سعی می‌کنیم در خانه با برادرم تمرینات خود را انجام بدهیم. برای تمرینات هوازی نیز به کوه یا تپه‌ای در بیرون شهر می‌رویم تا در آنجا اینگونه تمرینات را انجام بدهیم.

 

وی درباره تعویق مسابقات المپیک 2020توکیو گفت: من در این‌خصوص نظر شخصی‌ام را می‌دهم و به نظرم این تعویق نه به ضرر من است و نه به سود. بهتر بگویم برای من فرقی ندارد. مدتی است که اردو نداشته‌ایم و یک سال و نیم فرق داریم تا با بهترین آمادگی به المپیک بروی و سعی می‌کنم تا با آمادگی کامل و در اوج در مسابقات حاضر باشم.

گرایی در مورد پرداخت‌هایی وزارت ورزش نیز افزود: دو ماه قبل یک واریزی داشتند و پس از آن پرداختی نبوده است.

 

قهرمان کشتی ایران درباره کارهای خود در این روزهای کرونایی در خانه نیز گفت: تمرین می‌کنم، می‌خورم و می‌خوابم. آنقدر در این چند سال در تمرینات و اردوها بوده‌ام و فکر می‌کنم فرصت عالی است که بتوانم استراحت کنم. دلم به هیچ وجه برای تمرینات تنگ نشده است. در شیراز هم همه مردم رعایت می‌کنند و انشالله هرچه زودتر از شر این ویروس راحت شویم.

دیدگاه‌ها