کد خبر : 1675221 | 06 فروردين 1399 ساعت 14:48 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم فوتبال مورد علاقه مهران مدیری کدام است؟

مهران مدیری که هر شب برنامه دورهمی را روی آنتن می‌برد، در گفت‌وگویی با محمد بحرانی مجددا درباره بیگانگی‌اش با فوتبال صحبت کرد.

تیم فوتبال مورد علاقه مهران مدیری کدام است؟

به گزارش "ورزش سه"، او که یکی از مهم‌ترین چهره‌های سرگرمی در ایران محسوب می‌شود بارها و بارها در برنامه‌های مختلف عنوان کرده که هیچ علاقه‌ای نسبت به فوتبال ندارد.


وی در برنامه‌ای که دوشب پیش از شبکه نسیم پخش شد با محمد بحرانی به گفت‌وگو نشسته بود که با وی سابقه همکاری در سریال هیولا را داشت. بحرانی یک فوتبالی دو آتشه و هوادار تیم بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان است که در تیم‌های ایرانی نیز سعی کرده با حفظ بی‌طرفی سرخ یا آبی علاقه خود به تیم‌های مثل فجر سپاسی و صنعت نفت آبادان را بیان کند.

 

اما در حالیکه بحرانی از علاقه شدیدش به فوتبال می‌گفت، مدیری تاکید کرد که کوچک‌ترین ارتباطی با رشته فوتبال برقرار نکرده و تنها اسمی که از فوتبال در ذهنش باقی‌مانده، نیوکاسل است که آن‌هم به دلیل درسی است که در دوره راهنمایی در کتاب حرفه‌و فن خوانده که این واژه به یک بیماری در بین ماکیان دارد. بیماری که باعث خواب رفتن جوجه‌ها شده و آن‌ها را به هلاکت می‌رساند.

 

با این اشاره و با شوخی‌های محمد بحرانی، بحث فوتبالی بین این دو جمع شد. در برنامه دورهمی هنوز هیچ فوتبالیستی به استودیو محل ساخت برنامه دعوت نشده است. پژمان جمشیدی تنها مهمان فوتبالی این دوره از برنامه دورهمی خواهد بود که البته حضورش در جمع هنرمندان در چند سال اخیر در دعوتش به این برنامه بی تاثیر نبوده است.

دیدگاه‌ها