کد خبر : 1675232 | 06 فروردين 1399 ساعت 15:26 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو در تابستان قاتل خودش را می خواهد!

مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی لایپزیش مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.

مورینیو در تابستان قاتل خودش را می خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرفراز و نشیب تاتنهام در فصل جاری و نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر باعث شده مدیران اسپرز به دنبال تقویت ترکیب این تیم در تابستان پیش رو باشند و نشریه بیلد مدعی شد مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی و 25 ساله لایزپیش مورد توجه تاتنهام قرار گرفته است.

 

1487244

 

لایپزیش چند روز قبل از لغو مسابقات لیگ قهرمانان به دلیل شیوع ویروس کرونا، موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 0-4 تاتنهام را مغلوب کند و مارسل سابیتزر در دیدار برگشت با به ثمر رساندن دو گل در نیمه نخست، نقش مهمی در رقم خوردن پیروزی 0-3 تیمش در آلمان ایفا کرد.

 

مارسل سابیتزر که در فصل جاری برای لایزپیش 8 بار موفق به گلزنی شده، تا سال 2022 با تیمش قرارداد داشته و تاتنهام کار آسانی برای جذب او نخواهد داشت. نشریه بیلد اضافه کرد اسپرز برای خرید این بازیکن باید حداقل 50 میلیون یورو پرداخت کند. به جز مارسل سابیتزر، برخی بازیکنان دیگر لایپزیش از جمله تیمو ورنر و اوپامکانو نیز مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته اند و باشگاه نوپای آلمانی این فصل نتایجی فراتر از انتظار گرفته، در تابستان کار آسانی برای حفظ ستاره هایش نخواهد داشت

دیدگاه‌ها