کد خبر : 1675241 | 06 فروردين 1399 ساعت 15:37 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

همدردی استقلالی ها با کاوه دوست داشتی

دکتر ستوده در نبرد تن به تن با کرونا (عکس)

پزشک استقلال این روزها در نبرد با کروناویروس روزهای سختی را روی تخت بیمارستانی پشت سر می گذارد که خود سال ها بر بالین بیمارانش می ایستاد.

دکتر ستوده در نبرد تن به تن با کرونا (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، کاوه ستوده پزشک باشگاه استقلال که نزدیک به یک دهه از همکاری نزدیکش با بازیکنان سرشناس این تیم پرطرفدار می گذرد این روزها مثل هزاران هزار ایرانی مبتلا به کروناویروس در حال تجربه نبردی سخت با این بیماری مهلک است.


دکتر ستوده که خود به عنوان یکی از پزشکان حاذق بیمارستان آتیه چندین دهه بالای سر بیمارانش در تخت های بستری اتاق های آتیه می ایستاد این بار ناخواسته اسیر ویروسی شد که در روزهای آغازین نوروز 99 گریبان نه تنها مردم ایران بلکه به کابوسی بزرگ برای تمام جهان تبدیل شده است.


دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در تشریح آخرین وضعیت همکار دوست داشتنی اش در کادر پزشکی آبی ها با ابراز رضایت از روند درمانی او از جنگ ستودنی کاوه ستوده و سایر بیماران مبتلا به کروناویروس پرداخت و ابراز امیدواری کرد با پیگیری دقیق روند درمان، هر چه زودتر سلامت کامل خود را به دست بیاورد.

 

1487248

 


جالب این که بازیکنان و عوامل فنی استقلال نیز در روزهای گذشته به محض مطلع شدن از وضعیت پزشک دوست داشتنی تیم، کسی که در تمام روزهای آسیب دیدگی به داد آنها می رسید با انتشار پست ها و استوری های روحیه بخش از او خواستند در این جنگ سخت و دشوار پیروز شده و خیلی زود به جمع آنها در آغاز دور جدید تمرینات بازگردد.

دیدگاه‌ها