کد خبر : 1675244 | 06 فروردين 1399 ساعت 15:42 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین‌سازی: با دخسوس توافق کرده‌ایم

باشگاه ماشین سازی اعتقاد دارد که با دخسوس توافق کرده و خبر محرومیت از نقل و انتقالات در این باره موضوعیت ندارد.

ماشین‌سازی: با دخسوس توافق کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ماشین سازی که محرومیت نقل و انتقالاتی خود را سپری می‌کند، صبح امروز با خبری مبنی بر تاکید فدراسیون مبنی بر محرومیتش مواجه شد. شکوری این باره گفت که کمیته تعیین وضعیت فیفا حکم خود را به خاطر بدعهدی ماشینی ها صادر کرده است.

 

حالا این باشگاه با انتشار دفاعیه خود به اظهارات شکوری پاسخ داده است. در ابتدای این اطلاعیه آمده: در پی انتشار خبری درخصوص محرومیت باشگاه ماشین سازی به دلیل شکایت دخسوس، به اطلاع می‌رساند پرونده مذکور مربوط به ۱/۵ سال قبل بود و نامه انتشار یافته از سوی فیفا نیز مربوط به سه ماه قبل است که به دلیل تعطیلات سال نو میلادی و تعطیلات شیوع بیماری کرونا، این نامه با تاخیر به دست فدراسیون فوتبال رسیده است.

باشگاه سبزپوش تبریزی با اشاره به تاکید محمدرضا زنوزی در این باره اعلام کرد: پرونده فرناندو دخسوس از ماه گذشته از طریق نماینده ویژه مالک باشگاه در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت و بر همین اساس توافق و تسویه حساب مالی در روزهای پایانی ماه گذشته انجام گردید و رو نوشت آن نیز به فیفا ارسال گردید.

 

در پایان بیانیه ماشین سازان آمده است: بنابراین محرومیت باشگاه ماشین سازی در این پرونده موضوعیت ندارد و طی چند روز آینده فیفا این موضوع را به‌صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلان می‌کند .

دیدگاه‌ها