کد خبر : 1675248 | 06 فروردين 1399 ساعت 15:52 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: تعویق المپیک تاثیری برعملکرد ورزشکاران ندارد

بوکسور المپیکی تیم ملی ایران گفت: مربیان می‌توانند با توجه به تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو، شرایط را مدیریت کنند تا تاثیری روی عملکرد ورزشکاران ایرانی نداشته باشد.

موسوی: تعویق المپیک تاثیری برعملکرد ورزشکاران ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شاهین موسوی در گفت و گو با ایسنا، درباره تاثیر به تعویق افتادن بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بر روی عملکرد ورزشگاران ایرانی خصوصا تیم ملی بوکس، توضیح داد: همانطور که می‌دانید شیوع ویروس کرونا باعث شد حتی مسابقات کسب سهمیه بوکس در آسیا نیز یک‌ ماه عقب بیفتد. با این حال خوشبختانه مربیان ما توانستند این شرایط را مدیریت کنند تا برای مسابقات آماده شویم.

 

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم به تعویق افتادن مسابقات المپیک خیلی روی روند نتیجه گیری ورزشکاران ایرانی تاثیربگذارد. مربیان ما و ورزشکاران دیگر صد درصد این عقب افتادن را می‌توانند ‌مدیریت کنند. من تنها امیدوارم که ویروس کرونا باعث نشود که ما به بازی‌های تدارکاتی اعزام نشویم.

 

بوکسور المپیکی تیم ملی ایران، در مورد نیاز ‌بوکسورها گفت: الان ما دو سهمیه المپیک داریم ‌و یک تورنمنت انتخابی دیگر هم پیش رو است که شانس کسب سهمیه از آن مسابقات را هم داریم. در مسابقات اردن هم تیم خوبی بودیم. کار در مسابقات انتخابی المپیک جهانی سخت است اما تیم ملی بوکس نشان داد که نمایندگان قابلی دارد.

 

او همچنین در مورد فعالیت‌های خود در روزهای قرنطینه توضیح داد: خوشبختانه ما خودمان باشگاه داریم و به کمک دایی‌ام که مربی من است، تمریناتم را در باشگاه و به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم. با این حال یکسری از دوستان امکانات معمولی که‌ من دارم را هم ندارند. امیدوارم شرایط هر چه زودتر درست شود تا همه ورزشکاران فعالیت‌های حرفه‌ای خود را ادامه دهند.

 

دیدگاه‌ها