کد خبر : 1675256 | 06 فروردين 1399 ساعت 16:30 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو میلیتو:

مورینیو تنش رختکن قبل از فینال را آرام کرد

دیگو میلیتو، مهاجم آرژانتینی و سابق اینتر به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت.

مورینیو تنش رختکن قبل از فینال را آرام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دیگو میلیتو فقط یک فصل زیر نظر مورینیو در اینتر بازی کرد، اما بی شک همان فصل بهترین سال دوران ورزشی خود دیگو میلیتو و البته باشگاه اینتر بود. مهاجم باتجربه نراتزوری در آن فصل مهم ترین عامل فتح سه گانه اینتر بود و حالا دیگو میلیتو مدعی شد قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در رختکن اینتر تنش وجود داشته، اما مورینیو شرایط را آرام ساخته است.

 

1487256

 

دیگو میلیتو گفت: "مورینیو پدیده و یکی از بهترین مربیان تمامی ادوار محسوب می شود. من فقط در یک سال کار کردن با مورینیو از او چیزهای زیادی به خصوص در مورد مدیریت یک گروه آموختم. من حکایات بسیاری در مورد یکی از بهترین فصل های تاریخ باشگاه و دوران حرفه ای خودم دارم که نقل کنم.

 

موارد بسیاری وجود دارد. مورینیو قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا به ما چه گفت؟ تا به حال این موضوع عنوان نشده، اما تنش زیادی در رختکن اینتر وجود داشت. البته این مورینیو بود که باعث آرامش ما شد.

 

درخشش لائوتارو مارتینز؟ من برای او در مورد عملکرد این روزهایش نوشتم، ما رابطه خوبی داریم. لائوتارو در این مدت رشد کرده، او از سال 2014 در تیم اول در کنار ما بود. دیدن رشد و پیشرفت همیشگی او باعث خوشحالی من می شود. لائوتارو یک پسر فوق العاده، محصولی از سیستم جوانان ما مانند رودریگو دی پائول و خوان موسو است."

دیدگاه‌ها