کد خبر : 1675262 | 06 فروردين 1399 ساعت 16:24 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ذوب آهن گفت مگر با تو  شوخی دارم؟ 

خاطره جالب علی کریمی از هم نامی با جادوگر!

هافبک استقلال خاطره جالبی از هم نامی با علی کریمی دارد.

خاطره جالب علی کریمی از هم نامی با جادوگر! 

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی بازیکنی است که چند سالی است در سطح اول فوتبال بازی می کند و هم نامی او با کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی همیشه اتفاق های جالبی را رقم زده است.


علی کریمی که امروز در برنامه نوروز فوتبالی حاضر شده بود در مورد خاطره اش از هم نامی با کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: سال 82 به تیم ذوب آهن رفتم تا تست بدهم. اسمم را پرسیدند. آن سال اوج فوتبال آقای علی کریمی بزرگ بود. مربی تیم نگاهم کرد و دوباره پرسید: اسمت چیست؟ گفتم علی کریمی. گفتند مگر شوخی داریم؟ گفتم شوخی نمی کنم من علی کریمی هستم. آن بازی مرا به زمین هم نفرستادند و آخرش نزد مربی رفتم و گفتم به اسمم چه کار دارید؟ بازی ام را ببینید اگر خوب بودم فردا شناسنامه ام را می آورم. سن مرا هم پرسید و تعجب کرد. دقیقا 9سال و نیمه بودم. بالاخره بازی کردم و مربی گفت به منزل تان برویم تا شناسنامه ات را ببینیم. شناسنامه را دید و دو روز بعد با من قرارداد بستند.

 

نکته جالب در مورد علی کریمی این است که او در سال هایی که در فوتبال ایران چهره شده است به خاطر همین تشابه اسمی معمولا با کاپیتان سابق پرسپولیس مقایسه می شود و این موضوعی است که احتمالا هم برای او مثبت بوده و هم تاثیرات منفی داشته است.

دیدگاه‌ها