کد خبر : 1675267 | 06 فروردين 1399 ساعت 16:36 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

3 رییس هیات در سال 99 برکنار شدند!

تغییرات عجیب در مجمع فدراسیون دوومیدانی

در اولین روزهای سال 99 سرپرست فدراسیون دوومیدانی تغییرات عجیبی را در برخی از هیات های استانی به وجود آورد.

تغییرات عجیب در مجمع فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، 19 اسفندماه سال 98 بود که با وجود غیبت تعداد زیادی از روسای هیات های استانی، وزارت ورزش تصمیم به برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی گرفت؛ انتخاباتی که با پیروزی افشین داوری به پایان رسید. با این حال چند روز بعد علی نژاد، معاون وزیر ورزش به دلیل غیرقانونی بودن یکی از رای ها از ابطال انتخابات خبر داد و حتی سرپرست جدیدی را برای فدراسیون تعیین کرد!
ایرج عرب که پیش از انتخابات سرپرست بود، جای خود را به مهدی مبینی داد که جزو کارمندان وزارت ورزش به حساب می آید. 


حالا بعد از گذشت چند روز و در حالی که مبینی در روزهای پایانی سال 98 منصوب شده بود، اخبار عجیبی از این فدراسیون به گوش می رسد. 


طبق اطلاع خبرنگار "ورزش سه" در همین 2 روز کاری ابتدایی سال 99 تغییراتی در راس 3 هیات استانی به وجود آمده است. روسای هیات های دوومیدانی در استان های اردبیل، کرمان و خراسان جنوبی که جزو غایبان مجمع انتخاباتی بودند، از سمت خود کنار رفتند. 


شاید عجیب ترین اتفاق مربوط به هیات دوومیدانی اردبیل باشد که رییس آن 80 روز قبل در انتخابات آن هیات با رای اکثریت به عنوان رییس انتخاب شده بود، اما حالا با تصمیم سرپرست فدراسیون که قطعا با وزارت ورزش هماهنگ است، از سمت خود کنار رفته است!


مهدی مبینی در حکمی رسول منصفی را به عنوان سرپرست هیات دوومیدانی اردبیل منصوب کرده و به زودی برای 2 استان دیگر هم سرپرست مشخص خواه کرد. 


به نظر می رسد روند تغییرات در مجمع فدراسیون دوومیدانی ادامه دار باشد و انتخابات این فدراسیون هم با روندی که شاهد هستیم، به این زودی ها برگزار نشود چون سرپرستان هیات ها اجازه حضور در انتخابات فدراسیون را ندارند و باید بعد از انتخاب رییس در مجمع هر استان، نماینده آن استان در مجمع فدراسیون حاضر شود. این پروسه قطعا زمانبر خواهد بود، اما گویا وزارت ورزش تصمیم به تغییرات اسامی در فدراسیون دوومیدانی دارد.

دیدگاه‌ها