کد خبر : 1675292 | 06 فروردين 1399 ساعت 19:18 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهسا جاور: در خانه تمرین قایقرانی می کنم

یکی از ورزشکاران زن موفق در رشته قایقرانی می‌گوید تعویق مسابقات المپیک در این شرایط تصمیم عاقلانه‌ای بود.

مهسا جاور: در خانه تمرین قایقرانی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهسا جاور ملی‌پوش قایقرانی تیم ملی بانوان ایران به‌عنوان تنها کسی که سهمیه قایقرانی روئینگ ایران در المپیک ریو را کسب کرد بود درباره تعویق مسابقات المپیک2020 توکیو گفت: «خب در نظر داشته باشید که رشته قایقرانی جزو آن دسته از رشته‌هایی است که تمریناتش از پیش طراحی می‌شود و حالا می‌بینیم که در فاصله یک ماه مانده به آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک با چه بحرانی مواجه شدیم.»


وی در ادامه افزود: «با توجه به همین موضوع بدن ملی پوشان در شرایط بسیار آماده‌ای قرار داشت و این خودش باعث شد تا حد زیادی کار ما سخت‌تر شود. اما باوجود شرایطی که در آن به سر می‌بریم من فکر می‌کنم تعویق مسابقات تصمیم عاقلانه‌ای بود. چون به نظر من سلامتی افراد از هر مسابقه‌ای مهم‌تر است. به همین خاطر جابجایی آن برای یک سال آینده نمی‌تواند مشکل خاصی باشد.»

 

1328465


مهسا جاور درباره اینکه سال آینده ممکن است ورزشکاران قادر نباشند به چنین حدی از آمادگی برسند تأکید کرد: «به نظر من ممکن است این اتفاق رخ دهد و این نظر تا حدی زیادی درست است، اما درنهایت من فکر می‌کنم می‌شود شرایط را کنترل کرد و حالا امیدواریم که هرکدام از ورزشکاران ما در هیچ رشته‌ای از این بابت ضربه نخورند و سال بعد شاهد رکوردهای بهتری از امسال باشیم.»


وی همچنین درباره وضعیت این روزهای خود تصریح کرد: «ما کلاً در خانه‌ایم در قرنطینه کامل به سر می‌بریم و نه‌تنها به جای خاصی نمی‌رویم بلکه تمرینات را هم تعطیل و به خانه منتقل کردیم. اما این را هم اضافه کنم که تمرینات داخل خانه برای افرادی که ورزش حرفه‌ای را دنبال می‌کنند نمی‌تواند مؤثر باشد.»


او در پایان در ارتباط با حمایت فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: «خوشبختانه با حضور آقای سهرابیان شرایط بسیار قابل‌قبول شده است. ایشان حواسشان علاوه بر ملی پوشان حال حاضر به قدیمی‌های این رشته هم توجه خاصی دارد و مدام در حال تلاش هستند تا فدراسیون قایقرانی را به یک خانواده محکم و همان شرایط سابق خودش بازگردانند. انصافاً ایشان هر کاری از دستشان بربیاید انجام می‌دهند و چیزی را دریغ نمی‌کنند.»

دیدگاه‌ها