کد خبر : 1675312 | 06 فروردين 1399 ساعت 21:30 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

بالاک: جدایی از چلسی تصمیم اشتباهی بود

میشاییل بالاک، ستاره سابق چلسی به خاطر جدایی از این تیم ابراز پشیمانی کرد.

بالاک: جدایی از چلسی تصمیم اشتباهی بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن چند فصل درخشان در ترکیب بایرن مونیخ، میشاییل بالاک در سال 2006 و بعد از جام جهانی راهی لیگ برتر انگلیس شده و با چلسی به توافق رسید تا از معدود آلمانی های لیگ برتر لقب گیرد.

 

میشاییل بالاک چهار فصل برای چلسی به میدان رفته و موفق به فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز شد. حالا این هافبک پرافتخار آلمانی از اینکه در سال 2010 به پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه پاسخ منفی داده و دوباره راهی بوندسلیگا شده ابراز پشیمانی کرده است.

 

 

1487184

 

 

 

میشاییل بالاک گفت: "جدایی از چلسی در سال 2010؟ کارلو آنچلوتی می خواست من بمانم، اما باشگاه تصمیم گرفت به بازیکنان در شرایط سنی من پیشنهاد یک سال تمدید قرارداد بدهد، اما من قراردادی دو ساله می خواستم. امروز می توانم بگویم شاید این تصمیم اشتباه بوده است. من باید حتی برای آن یک سال هم می ماندم.

 

من هرگز نمی توانستم تصور کنم که دوباره به بایر لورکوزن برگردم. تا روز آخر من فکر می کردم راهی برای ماندن در چلسی پیدا خواهیم کرد. کارلو آنچلوتی یک انسان جنتلمن و باهوش بوده و شما دیده اید که بازیکنان زیر نظر او چه عملکردی دارند. او به هر بازیکنی اجازه درخشش در ترکیب تیمش را می دهد."

دیدگاه‌ها