کد خبر : 1675331 | 06 فروردين 1399 ساعت 23:59 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

از در پشتی مرا به هتل آوردند و در اتاق را بستند!

اندر احوالات حامد حدادی در قرنطینه 2 هفته‌ای چین

ستاره بلندقامت بسکتبال ایران در لایو اینستاگرام درباره قرنطینه 14 روزه خود در چین توضیح داد.

اندر احوالات حامد حدادی در قرنطینه 2 هفته‌ای چین

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی، سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ایران بعد از چند ماه تعطیلی از سوی باشگاه نانجینگ چین فراخوانده شد تا همراه با تیمش در استارت دوباره سوپرلیگ بسکتبال چین شرکت کند. 


ستاره بسکتبال ایران بعد از ورود به چین به دلیل مقررات موجود در این کشور وارد قرنطینه 14 روزه شد. او چهارشنبه شب در لایو اینستاگرام دعوت ارسلان کاظمی، همبازی خود در تیم ملی بسکتبال را قبول کرد و به سوالات جالب او پاسخ داد. 


حامد حدادی که در حال حاضر در هتلی در چین قرنطینه است، درباره وضعیت خودش گفت: به خاطر پرواز طولانی به چین ساعت خوابم به هم ریخته و خیلی دیر می خوابم. البته در قرنطینه هستم. 3 روز است به چین رسیدم و بلافاصله قرنطینه شدم. باید یک دوره 14 روزه را پشت سر بگذارم و بعد از پایان آن می توانم تمریناتم را شروع کنم. بازی های سوپرلیگ چین چند باری عقب افتاده. می گفتند 2 آوریل آغاز می شود، اما الان شنیدم 15 آوریل تاریخ آغاز مسابقات است که بازهم شاید عقب بیفتد. به هر حال فعلا در چین ماندگار هستم. 

 

1431558


وی درباره وضعیت چین بعد از توقف شیوع کرونا افزود: وقتی از فرودگاه خارج شدم، جو کاملا نسبت به گذشته متفاوت بود. هیچ جای چین دیگر قرنطینه نیست، اما هر کسی بخواهد وارد چین شود، باید دوره قرنطینه را پشت سر بگذارد. در همین هتلی که من هستم، بچیروویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و چند بازی هم تیمی من در نانجینگ حضور دارند. 


لژیونر ایرانی تیم نانجینگ چین گفت: از 3 روز قبل یک بار هم پای خودم را از اتاق بیرون نگذاشتم. فقط گروهی درست کردند که اطلاعات روزانه ما را می گیرند. صبح به صبح از ما تست می گیرند. چینی ها خیلی موضوع را جدی گرفتند. تازه وقتی به اینجا آمدم، فهمیدم کرونا چقدر جدی است. خود من هم جدی نگرفته بودم. ما در ایران راحت خرید می رویم، اما اینجا شرایط متفاوت است. 

 

1255417


وی ادامه داد: جا دارد از پزشکان و پرستاران ایرانی تشکر کنم. من 27، 28 ساعت در پرواز بودم و ماسک گذاشتم. به خاطر همین پشت گوش هایم زخم شده، اما حساب کنید پرستاران چه می کشند. پسرخاله من هم در بیمارستان است و می دانم که شیفت های آن ها 30 ساعته است. همه یک سال صبر کردند و عید رسیده، اما باید با این شرایط کنار بیاییم. من به خانواده ام هم دائما می گویم بیرون نروید. 


حدادی در ادامه عنوان کرد: من از موقعی که از هواپیما پیاده شدم، تا زمانی که به اتاقم رسیدم، 2 نفر با من بودند و نمی گذاشتند جایی بروم. حتی از در پشتی هتل مرا بالا آوردند. حتی وقتی خود چینی ها از کشورهای دیگر می آیند هم وارد قرنطینه می شوند. ما هم اگر از اول در کشورمان این کار را می کردیم، کار به اینجا نمی رسید.

دیدگاه‌ها