کد خبر : 1675353 | 07 فروردين 1399 ساعت 10:30 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت ستاره‌های بارسا با کاهش دستمزدها

به گزارش شبکه ESPN بازیکنان بارسلونا در میانه بحران ویروس کرونا، پیشنهاد کاهش دستمزدهایشان را رد کرده و حاضر به دریافت دستمزد کمتر نشده‌اند.

مخالفت ستاره‌های بارسا با کاهش دستمزدها

به گزارش "ورزش سه"، شبکه تلویزیونی ESPN به نقل از منابع خود فاش کرد که در حالیکه باشگاه بارسلونا در تلاش برای به حداقل رساندن تاثیر ویروس کرونا بر وضعیت مالی باشگاه به بازیکنان این تیم پیشنهاد داده که با کاهش قابل توجه دستمزدهایشان موافقت کنند، این پیشنهاد باشگاه با مخالفت ستاره‌های بلوگرانا مواجه شده و آنها حاضر به پذیرش کاهش دستمزدهایشان نشده‌اند.

 

بر اساس این گزارش، مذاکره بین کاپیتان‌های باشگاه و هیات‌مدیره بارسلونا در این باره همچنان در جریان است. شبکه ESPN به نقل از منابع خود می‌گوید بازیکنان بارسا کاهش مقداری از دستمزدهای خود را پذیرفته‌اند ولی از شرایطی که تا این لحظه هیات‌مدیره به آنها پیشنهاد داده راضی نیستند.

 

1487343

 

بین برخی از بازیکنان بارسا و تعدادی از اعضای هیات‌مدیره به همین خاطر اصطکاک بوجود آمده و این ادامه مذاکرات را دشوار کرده است. با این همه، دو طرف همچنان امیدوارند که در نهایت به توافق دست پیدا کنند.

 

شبکه ESPN ابتدا روز جمعه گذشته اعلام کرد که بعد از یک جلسه هیات مدیره باشگاه که از طریق تماس تصویری برگزار شده، بارسلونا امیدوار است بازیکنانش با کاهش موقت دستمزدهای خود موافقت کنند. این کاهش دستمزد تنها به تیم اول مردان باشگاه منحصر نبوده بلکه دیگر تیمهای حرفه‌ای بارسلونا از جمله تیم اول زنان و تیم بسکتبال را هم شامل می‌شود.

 

ولی با توجه به اینکه دستمزد بازیکنان تیم اول مردان باشگاه بسیار بالا بوده و چیزی نزدیک به نیمی از بودجه سالانه بارسا را شامل می‌شود، این تیم بیش از همه مورد توجه بوده است. بازیکنان تیم اول مردان باشگاه رویهم‌رفته در سال چیزی نزدیک به 500 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند. بارسلونا که باشگاهی سهامی بوده و فاقد سرمایه‌گذاران خارجی است از این نگران است که ویروس کرونا ضربات مهلکی بر ساختار مالی‌اش وارد کند. بارسلونا تا اینجا از درآمدهای روزهای مسابقات و همچنین درآمد ناشی از موزه باشگاه که هر هفته هزاران بازدیدکننده دارد محروم شده است. از این گذشته هنوز مشخص نیست بارسا در ادامه فصل از پخش تلویزیونی چه مقدار درآمد خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها